کد خبر: 661183
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۲:۳۲:۳۳
| |

قتل راننده اسنپ با انگیزه سرقت خودرو

قاتل پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیس علاوه بر اعتراف به یک فقره قتل، به 16 فقره سرقت به روش بیهوش کردن رانندگان اسنپ نیز اعتراف کرد.

قتل راننده اسنپ با انگیزه سرقت خودرو
کد خبر: 661183
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۲:۳۲:۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری قاتل و سارق خودروهای رانندگان تاکسی اینترنتی، در عملیاتی ویژه خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاینف سرهنگ کیانوش نورمحمدی: در ابتدای هفته جاری، فوت مشکوک مردی در ملارد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد علت فوت متوفی، بیهوشی وی بوده که در ادامه تحقیقات و بررسی برخی اسناد پیدا شده، راز این قتل برملا و معلوم شد متوفی آخرین بار به عنوان راننده تاکسی اینترنتی، سفری را ثبت کرده و پس از فوتش، گوشی همراه و خودروی وی به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تداوم تحقیقات مشخص شد فردی از طریق سامانه درخواست اسنپ کرده و پس از سوار شدن، راننده را بیهوش کرده و سپس گوشی همراه و خودروی وی را به سرقت برده است.

سرهنگ نورمحمدی بیان داشت: با بدست آمدن اطلاعات موثق و انجام اقدامات فنی، محل اختفای قاتل در ملارد مورد شناسایی قرار گرفت و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ نورمحمدی اعلام کرد: قاتل پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیس علاوه بر اعتراف به یک فقره قتل، به 16 فقره سرقت به روش بیهوش کردن رانندگان اسنپ نیز اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها