کد خبر: 657450
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ۲۳:۳۰:۳۳
| |

کشف جسد مرد گمشده؛ معمای تازه کارآگاهان جنایی

کشف جسد مردی که ناپدید شده بود، کارآگاهان جنایی را با معمایی تازه مواجه کرد.

کشف جسد مرد گمشده؛ معمای تازه کارآگاهان جنایی
کد خبر: 657450
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ۲۳:۳۰:۳۳

پیکر مردی که از خانه‌اش در ملارد خارج و سپس مفقود شده بود پس از چند روز در یکی از خیابان‌های تهران پیدا شد و به نظر می‌رسد مأموران پلیس با پرونده قتل مواجه هستند.

به گزارش سایت جنایی،  پسر جوانی چند روز پیش در شهرستان ملارد به اداره پلیس رفت و از گم شدن پدر میانسالش خبر داد. پسر جوان درباره دلیل نگرانی خود به مأموران گفت: از صبح که پدرم از خانه بیرون رفته از او خبر نداریم. او برای انجام کاری تصمیم داشت به تهران برود. برای همین از خانه خارج شد. بعد از خروجش از خانه نه او زنگ زد و نه ما. شب هرچه منتظرش بودیم خبری از او نشد،‌ چون تصور می‌کردیم کارش طول کشیده است نمی‌خواستیم مزاحم او شویم، اما انتظار بی‌فایده بود و سرانجام وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتیم، خاموش بود و چون از صبح از او خبر نداشتیم بیشتر نگرانش شدیم. با دوستان و بستگان تماس گرفتیم تا شاید ردی از او پیدا کنیم اما فایده‌ای نداشت. هرچه تماس می‌گرفتیم بیشتر ناامید می‌شدیم. کسی از او خبر نداشت. بعد از اینکه با آخرین نفرات تماس گرفتیم سراغ مراکز درمانی رفتیم که از آن هم نتیجه‌ای نگرفتیم. به همین دلیل الان برای پیدا کردن پدرم از پلیس درخواست کمک داریم.

با طرح موضوع ناپدید شدن مرد میانسال، تیمی از مأموران پلیس ملارد برای پیدا کردن اثری از مرد گمشده وارد عمل شدند. تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد، مرد گمشده روز حادثه برای رفتن به تهران سوار خودروی عبوری شده و پس از آن ناپدید شده است.

به این ترتیب تحقیقات برای یافتن راننده خودروی گذری که مرد را سوار کرده بود، آغاز شد. در حالی که تحقیقات برای یافتن راننده ادامه داشت، مأموران پلیس خبردار شدند روز مفقود شدن مرد میانسال، رهگذران در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران پیکر نیمه‌جان مردی را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، اما اقدامات پزشکی برای نجات جان مرد مؤثر واقع نشده و او چند ساعت بعد در بیمارستان فوت شده است.

از آنجا که مرد فوت‌شده شباهت زیادی به مرد گمشده داشت، از خانواده او خواسته شد به پزشکی قانونی بروند. پسر جوانی که ناپدید شدن پدر خود را اعلام کرده بود با دیدن جسد، پدر خود را شناسایی کرد. همزمان با انتقال جسد مرد گمشده به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، مأموران همچنان راننده خودرو را تحت تعقیب داشتند تا اینکه در نهایت پس از بررسی‌های فنی دریافتند راننده خودروی سواری مورد نظر در شهر تهران زندگی می‌کند. به این ترتیب مأموران پلیس ملارد صبح دیروز برای شناسایی و دستگیری راننده خودروی سواری به تهران آمدند. در حال حاضر، مأموران پلیس ملارد با همکاری مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تلاش هستند تا با پیگیری سرنخ‌های موجود راز این قتل را برملا کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها