کد خبر: 654789
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۱۴:۵۹:۴۳
| |

کلاهبرداری میلیاردی مشاور قلابی از زن فریب خورده

متهم که خود را مشاور خانواده معرفی می‌کرد، در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری حدود 400گرم طلا از مالباخته پس از جلب اعتماد او اعتراف کرد.

کلاهبرداری میلیاردی مشاور قلابی از زن فریب خورده
کد خبر: 654789
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۱۴:۵۹:۴۳

فردی که با معرفی خود به عنوان مشاور خانواده در فضای مجازی 12میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ عبداله اکبری، فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی شهرستان جویبار در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری و سرقت طلاهای یک زن با استفاده از پیام‌رسان تلگرام تحت عنوان مشاور خانواده، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی متهم در یکی از شهرهای غرب کشور خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی متهم با دریافت نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به جویبار منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهم دستگیر شده که خود را مشاور خانواده معرفی می‌کرد، در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری حدود 400گرم طلا از مالباخته پس از جلب اعتماد او اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش طلاهای ربوده شده را حدود 12میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده که دارای 2فقره سابقه کلاهبرداری است، با تشکیل پرونده به دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها