کد خبر: 654244
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ۰۷:۴۵:۳۲
| |

بازداشت شوهر بعد از سقوط مرگبار همسر

زن جوان از پنجره اتاق‌خواب خانه‌شان در طبقه سوم ساختمان به پایین افتاد و جان باخت.

بازداشت شوهر بعد از سقوط مرگبار همسر
کد خبر: 654244
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ۰۷:۴۵:۳۲

زن جوان به طرز مرموزی ازخانه‌اش درطبقه سوم ساختمان سقوط کرد وشوهرش برای تحقیقات بازداشت شد.

به گزارش جام‌جم، شامگاه شنبه نوزدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشکوک زنی جوان قرار داد. تحقیقات اولیه نشان داد که زن جوان از پنجره اتاق‌خواب خانه‌شان در طبقه سوم ساختمان به پایین افتاده و گوشی‌اش در کنارش است. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد این زن و همسرش با هم دعوا و درگیری داشتند و صدای مشاجره آنها را بارها شنیده‌اند. امشب نیز دوباره صدای مشاجره آنها را شنیدند که بعد صدا قطع شد و تصور می‌کردند دعوا پایان گرفته است.

در ادامه ماموران به تحقیق از شوهر ۴۰ساله این زن پرداختند که او در جریان تحقیقات گفت: ما چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم و به‌دلیل دخالت‌های خانواده‌های‌مان دعوا و درگیری داشتیم. سال گذشته هم به شمال کشور سفر کردیم که دعوای‌مان شد و او را کتک زدم از من شکایت کرد و پرونده قضایی تشکیل شد. مدتی قهر بودیم و بعد آشتی کردیم اما شرایط زندگی‌مان همیشه با دعوا و درگیری همراه بود. امشب هم دعوا کردیم و او به اتاق‌خواب رفت و دیگر از وی خبری نداشتم که صدای سقوط و فریاد همسایه‌ها را شنیدم و متوجه خودکشی‌اش شدم. 

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با بررسی گوشی زن جوان مشخص شد او در حال فیلمبرداری با گوشی تلفن همراهش بوده است؛ بنابراین شوهر این زن بازداشت‌ شده و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها