کد خبر: 653731
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۲۲:۳۰:۱۱
| |

حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد

متهم به قتل مدعی است چون قرص‌هایش را نخورده بود، بی‌دلیل عصبانی شد و دست به قتل زد.

حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد
کد خبر: 653731
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۲۲:۳۰:۱۱

مردی که یک معتاد را در پی عصبانیت لحظه‌ای کشته بود به قصاص محکوم شد.

به گزارش سایت جنایی، متهم که مردی جوان است ادعا کرد به این دلیل که قرص‌هایش را نخورده بود و حال خوبی نداشت مرتکب قتل شد.

این قتل دو سال قبل اتفاق افتاد و مرد معتادی در خیابانی در جنوب تهران کشته شد. پس از آن پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و از طریق اثر انگشت خونینی که روی پایپ مقتول باقی مانده ‌بود رد قاتل را به دست آورد، اما متهم به نام مهرداد همچنان فراری بود تا اینکه بعد از دو سال بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و گفت: من داروی اعصاب مصرف می‌کردم و حالم خوب نبود. مدتی بود داروها را هم کنار گذاشته ‌بودم تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم برای خرید میوه از خانه بیرون بروم. با خودم هم چاقو بردم که همان‌جا میوه را بخورم. در راه مرد معتاد از من فندک خواست، از دستش عصبانی شدم و با چاقویی که داشتم یک ضربه به او زدم و کشتمش.

با توجه به اینکه اولیای ‌دم مرد معتاد شناسایی نشده‌اند، رئیس قوه قضائیه درخواست قصاص برای متهم را اعلام کرد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران شعبه 10 ارسال شد. در جلسه رسیدگی متهم یک بار دیگر ادعای خود را مطرح کرد و گفت: من قصد قتل نداشتم و از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم.

با پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها