کد خبر: 653505
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۰۷:۲۲:۵۶
| |

قتل با تفنگ شکاری؛ پایان کری‌خوانی

قاتل گفت: با مقتول و دوستانش کری‌خوانی داشتیم و همین مسأله باعث اختلاف بین ما شده بود.

قتل با تفنگ شکاری؛ پایان کری‌خوانی
کد خبر: 653505
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۰۷:۲۲:۵۶

فردی که در شمال کشور مرتکب قتل شده بود، در تهران دستگیر و برای شروع رسیدگی قضایی به دادسرای محل قتل فرستاده شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس یکی از شهرهای شمالی کشور در سومین روز اسفند ماه از تیراندازی مرگباری مطلع و پس از  حضور در محل قتل با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده بود.

پس از آن ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در تحقیقات میدانی مشخص شد صاحبِ خانه‌ای که قتل جلوی در ورودی آن رخ داده، عامل قتل است که  فرار کرده است. از این رو متهم فراری در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری او جریان داشت تا اینکه مشخص شد مرد جوان به تهران فرار کرده است.

با بدست آمدن این سرنخ موضوع به کارآگاهان جنایی پایتخت اعلام شد و آنها موفق شدند متهم را در محدوده مرکز تهران شناسایی و دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری با اعتراف به قتل گفت: با مقتول و دوستانش کری‌خوانی داشتیم و همین مسأله باعث اختلاف بین ما شده بود. روز حادثه آنها مقابل خانه‌ام آمدند و شروع به داد و فریاد کردند. هر چه سعی کردم آنها از مقابل خانه‌ و محل بروند بی‌فایده بود. درنهایت اسلحه شکاری را برداشتم و تهدیدشان کردم. حتی دو تیر هوایی هم شلیک کردم، اما شلیک هوایی هم باعث نشد آنها به دعوا و داد و فریاد پایان دهند و مجبور شدم به سمتشان شلیک کنم.

با اعتراف مرد جوان و باتوجه به اینکه قتل خارج از محدوده قضایی تهران رخ داده است، پس از اقرار متهم پرونده، قرار عدم صلاحیت در دادسرای جنایی تهران صادر و به دادسرای محل وقوع قتل ارجاع شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها