کد خبر: 653226
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۰:۰۸
| |

تکرار یک گذشت بزرگ؛ خانواده قاتل عفو شده، متهم به قتل فرزند خود را بخشیدند

قاتل بخشیده‌شده بعد از آزادی از زندان در یک تصادف کشته شد و این بار خانواده او، راننده خاطی را عفو کردند.

تکرار یک گذشت بزرگ؛ خانواده قاتل عفو شده، متهم به قتل فرزند خود را بخشیدند
کد خبر: 653226
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۲۱:۳۰:۰۸

خانواده مرد محکوم به قصاص که چند ماه پس از بخشش اولیای‌ دم و آزادی از زندان در تصادفی مرگبار کشته شد، راننده خاطی را که در قتل عمد مجرم شناخته شده بود بخشیدند.

به گزارش سایت جنایی، این مرد به نام حسن سال 87 وقتی 20ساله بود، در یک درگیری جان پسری را گرفت و بعد از صدور حکم قصاص یک بار هم پای چوبه‌ دار رفت،‌ اما در نهایت بعد از 15 سال از قصاص نجات یافت؛ اما بیشتر از 6 ماه بیرون از زندان زنده نماند و جان خود را در تصادف از دست داد. 

حسن که در 35 سالگی از چوبه دار نجات یافته بود، پس از آزادی از زندان در تلاش بود خود را با شرایط جدید زندگی بیرون از دیوارهای زندان وفق دهد و به همین دلیل بیشتر با فامیل معاشرت می‌کرد. او یک روز وقتی قصد داشت به خانه عمه‌اش برود، در مسیر تصادف کرد و جان خود را از دست داد.

با مرگ حسن تحقیقات برای روشن شدن دلیل و نحوه مرگ او آغاز و در پایان مراحل اولیه رسیدگی، راننده مقصر شناخته و عمل او قتل عمد تشخیص داده شد. این در حالی بود که بیمه‌نامه راننده خاطی هم تمام شده بود. به همین دلیل انتظار یک پروسه طولانی و پیچیده را داشت اما خانواده حسن، راننده خاطی را بخشیدند تا او بتواند از زندان آزاد شود و خانواده‌اش نیز از سختی رهایی یابند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها