کد خبر: 653068
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۲:۴۶:۴۱
| |

خودزنی مرد مسلح بعد از قتل مادر و دختر

قاتل که با همسر خود اختلاف داشت این زن و دختر او را کشت.

خودزنی مرد مسلح بعد از قتل مادر و دختر
کد خبر: 653068
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۲:۴۶:۴۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی قاتل یک مادر و دختر خبر داد و گفت این فرد خودزنی کرده و در بیمارستان بستری است.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولی‌پور گوردزی گفت: اوایل اسفند ماه در پی قتل زنی حدودا 50 ساله و یک دختر حدودا 20 ساله در محدوده جنوب شرق تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست به محل جنایت اعزام شدند و دریافتند این زن و دختر بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند.

وی توضیح داد: طی تن‌پیمایی از هر 2 مقتول آثار یک گلوله در سر زن حدودا 50 ساله و یک گلوله در گلوی دختر حدودا 20 ساله مشاهده و سپس در رصدهای اطلاعاتی، هویت آنان شناسایی و مشخص شد مقتولان مادر و دختر هستند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود قاتل پس از به قتل رساندن این مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان پزشکی است.

وی افزود: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات فهمیدند  زن 50 ساله با قاتل حدودا 8 سال زندگی مشترک داشت ولی این زوج  به صورت مستمر با یکدیگر درگیری داشتند و چند روز پیش از حادثه نیز با هم درگیری شده بودند.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها