کد خبر: 652422
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۰۷:۱۰:۰۴
| |

مرگ مشکوک راننده نیسان، جنایت یا تصادف؛ مسئله این است

پلیس در حال تحقیق درباره این موضوع است که تصادف مرگبار یک راننده نیسان عمدی بوده یا ناخواسته رقم خورده است.

مرگ مشکوک راننده نیسان، جنایت یا تصادف؛ مسئله این است
کد خبر: 652422
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۰۷:۱۰:۰۴

راننده مزدا که متهم است به طور عمدی اقدام به زیر کردن راننده دیگری کرده از سوی بازپرس جنایی تحت بازجویی جنایی قرار گرفت.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 144 جوادیه ساعت ۱۱ صبح دیروز در تماس با بازپرس کشیک قتل تهران از مرگ مردی خبر دادند که در آخرین روز بهمن ماه در بیمارستان بستری شده بود. ماموران کلانتری به بازپرس گفتند مرد فوت شده به خاطر تصادف به بیمارستان منتقل شده بود.

در پی این تماس بازپرس جنایی به ماموران کلانتری دستور داد در مورد علت تصادف تحقیقاتی انجام دهند و خانواده مرد فوت شده را شناسایی کنند و در صورتی که شکایتی وجود دارد‌، شکایت نیز ثبت شود.

به این ترتیب ماموران بررسی را شروع کردند و پی بردند مرد فوت شده راننده نیسان بود که به کادر درمان گفته بود راننده یک خودروی مزدا3 به عمد او را زیر گرفته است.

بازپرس جنایی با شنیدن این اطلاعات دستور تحقیقات بیشتر و بررسی دوربین‌های مدار بسته را صادر کرد. به این ترتیب مشخص شد مرد فوت شده بعد از ظهر ۳۰ بهمن در یک کوچه بن‌بست تصادف کرده بود. ماموران راننده فراری را شناسایی کردند و مشخص شد او و متوفی از قبل اختلافی با هم داشتند. در حال حاضر تحقیقات در مورد این تصادف مشکوک به قتل ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها