کد خبر: 652044
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۲۲:۳۰:۲۰
| |

ادعاهای جوانی که کارگر شهرداری را از پل نیایش پرت کرد و به قتل رساند

جوانی که به قتل کارگر شهرداری متهم است همچنان ادعا می‌کند گمان می‌کرد مقتول سارق است و قصد داشت جلوی او را بگیرد.

ادعاهای جوانی که کارگر شهرداری را از پل نیایش پرت کرد و به قتل رساند
کد خبر: 652044
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۲۲:۳۰:۲۰

مرد جوانی که کارگر شهرداری را از پل نیایش پرت کرده و به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها جزئیاتی از این قتل را شرح داد و باز هم تکرار کرد خیال می‌کرد مقتول قصد دارد پرچم‌های روی پل را سرقت کند.

به گزارش سایت جنایی، این راننده خودرو پرشیا مشکی‌رنگ که پس از تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ظرف مدت کوتاهی شناسایی و در کمتر از یک هفته دستگیر شد در حال حاضر در اختیار کارآگاهان اداره ویژه رسیدگی به پرونده‌های قتل قرار دارد تا تحقیقات از او ادامه یابد.

دستگیری این مرد جوان زمانی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که کارگران شهرداری تهران ساعت 2 بامداد جمعه 20 بهمن‌ماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند همکارشان جلوی چشم‌شان به قتل رسیده است.

به گفته شاهدان، این مرد 25ساله نیمه‌شب یک کارگر شهرداری را بدون هیچ دلیل مشخصی از پل نیایش پایین پرت کرد و مرگ او را رقم زد. این جوان در اظهارات اولیه پس از دستگیری مدعی شد تصمیم داشت مانع از سرقت پرچم‌های نصب‌شده روی پل شود.

این راننده خودرو پرشیا که علاوه بر گفته‌های شاهدان تصاویری هم برای اثبات جرمش به دست آمده است در جدید‌ترین اظهارات خود گفت: ۲۵ سال دارم و لیسانسه هستم. با پدرم که در حوزه کار‌های ساختمانی فعالیت دارد، کار می‌کنم. عادت دارم تخلفات را به پلیس گزارش کنم. قبلاً هم زنگ زده بودم و این اولین بار نبود که به پلیس زنگ می‌زدم. شب حادثه در راه خانه بودم که دیدم کسی مشغول پایین آوردن پرچم‌های روی پل است، فکر نمی‌کردم کارگر شهرداری و پاکبان باشد. همین که دیدم پرچم را پایین می‌آورد، فکر کردم می‌خواهد پرچم را بدزدد. دو بار به پلیس زنگ زدم و موضوع را گزارش دادم؛ اما با خودم گفتم تا پلیس بیاید این افراد فرار می‌کنند برای همین جلو رفتم و درگیر شدم. دست مقتول به میله روی گذر بود. دستش را گرفتم و هلش دادم که ناگهان به پایین پرت شد و من فرار کردم. نمی‌دانستم ماشین از روی آن فرد رد شده و حتی نمی‌دانستم مرده است.

در پی این ادعا بازپرس جنایی دستور بازداشت موقت پسر جوان را به اتهام مباشرت در قتل عمدی کارگر شهرداری صادر کرد و اکنون تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها