کد خبر: 651946
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۰۷:۳۵:۴۴
| |

ادعای عجیب مردی که کارگر شهرداری را روی پل نیایش کشت

متهم به قتل کارگر شهرداری می‌گوید تصور می‌کرد مقتول قصد دارد پرچم‌های روی پل را بدزدد به همین دلیل با او درگیر شد.

ادعای عجیب مردی که کارگر شهرداری را روی پل نیایش کشت
کد خبر: 651946
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۰۷:۳۵:۴۴

تحقیقات برای شناسایی فردی که کارگر شهرداری را از پل نیایش پایین پرت کرد و مرگ او را رقم زد منجر به دستگیری متهمی شد که مدعی است تصمیم داشته مانع از سرقت پرچم‌های نصب شده روی پل شود.

به گزارش سایت جنایی، کارگران شهرداری تهران ساعت 2 بامداد جمعه 20 بهمن ماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند همکارشان را جلوی چشمشان به قتل رسانده‌اند.

به این ترتیب ماموران در محل حضور یافتند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. پس از آن بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قرار دادند و بازپرس محسن اختیاری همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

کارگرانی که شاهد قتل همکار خود بودند گفتند: همکار ما که 20 سال داشت به طرز مشکوکی کشته شد. زمانی که این اتفاق افتاد ما در روگذر اتوبان نیایش کار می‌کردیم و مشغول شست و شوی نرده‌ها و کناره‌های پل بودیم و نظافت می‌کردیم. ناگهان یک خودروی پژو پرشیای مشکی که چند نفر سوارش بودند، توقف کرد. راننده  پیاده شد و به سمت همکار جوان ما رفت که مشغول کار خودش بود.راننده پرشیا دوست 20 ساله ما را بدون هیچ دلیل یا گفت‌وگویی از پل به پرت کرد. سپس سوار خودرو شد و با همراهانش فرار کرد. وقتی به خودمان آمدیم و سراغ دوستمان رفتیم، دیدیم خون آلود است و سخت نفس می‌کشد، چون علاوه بر سقوط از پل چند خودرو هم به او زدند. در نهایت همه این آسیب‌ها باعث فوت دوستمان شد.

دوستان مقتول می‌گویند: ما راننده و افرادی را که با او همراه بودند، نمی‌شناختیم و اصلا نمی‌دانیم چرا این کار را کرد.

پس از آن با توجه به ماجرای مرموز این قتل پرونده‌ای تشکیل شد و بازپرس اختیاری دستور داد دوربین‌های مداربسته حوالی محل حادثه بررسی شود. در نهایت پس از یک هفته فردی که کارگر شهرداری را از پل پایین پرت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مرد که در تهران بازداشت شده، مدعی است: از آن مسیر عبور می‌کردیم و فکر کردم افرادی دارند پرچم‌های نصب شده روی پل را سرقت می‌کنند یا می‌خواهد به آنها اهانت کنند. به پلیس هم زنگ زدم که بررسی کنید. بعد  خودم جلو رفتم و درگیر شدم و یکی از آنها را هل دادم که به پایین پرت شد و فوت کرد. اصلا نمی‌دانستم آنها کارگر شهرداری هستند و برای نظافت و درست کردن پرچم‌ها آمده‌اند.

در پی این ادعا بازپرس جنایی دستور بازداشت موقت این مرد و ادامه تحقیقات را صادر کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    کسی که در ساعت دو نصف شب در کنار چند نفر همراهش ، با شرایط زیر دست به چنین عملی میزند ، از آتش به اختیاران بوده ، شیشه کشیده و مست هم بوده و احتیاج به تفریح داشته

  • آشنا ارسالی در
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    اگر کمتر از اعدام به او حکم دهند یعنی خون جوان پایمال می‌شود حتی اگر او عالی‌ترین مقام حکومتی باشد لعنت بر بانیان این حوادث

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها