کد خبر: 649613
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۶
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دختر 19ساله در تله ترسناک خواستگار کینه‌جو

دختری جوان که هدف انتقام‌گیری خواستگار سابقش قرار گرفته است، با طرح شکایت باعث زندانی شدن پسر سابقه‌دار شد.

دختر 19ساله در تله ترسناک خواستگار کینه‌جو
کد خبر: 649613
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۶

خواستگار ناکام برای انتقام‌ گرفتن از این دختر، او را در خانه‌اش زندانی کرد و بعد از ضرب و جرح، طلاهایش را دزدید.

به گزارش اعتمادآنلاین، دختر 19ساله‌ای هفته گذشته به دادسرای ناحیه 34 تهران که ویژه رسیدگی به سرقت است، مراجعه کرد و وقتی مقابل بازپرس شعبه دوم این دادسرا نشست در تشریح شکایت خود گفت: خواستگار سابقم امیر به بهانه ملاقات آخر و خداحافظی به من زنگ زد و با هم قرار گذاشتیم و بیرون رفتیم. قرار بود همدیگر را ببینیم و صحبت کنیم. او در ادامه مرا به خانه‌اش دعوت کرد و وقتی فهمید نامزد کرده‌ام و قطعاً قصد ازدواج با او ندارم با هم مشاجره کردیم. از او خواستم فراموشم کند.  در اینستاگرام با امیر آشنا شده بودم و قصد ازدواج داشتیم؛ اما وقتی فهمیدم او دزد سابقه‌دار است و درباره گذشته‌اش به من دروغ گفته، از ازدواج با او پشیمان شدم و روابطم را با او به هم زدم و در آخرین ملاقات هم تاکید کردم دیگر قصد ندارم به این رابطه ادامه بدهم.

این دختر ادامه داد: آن روز که به خانه‌ امیر رفتم او حبسم کرد و به‌شدت کتکم زد و بعد هم سوالاتی از من پرسید که جواب‌شان به او ربطی نداشت. بعد هم پنج النگویم را برید و سرقت کرد.

با طرح این شکایت، پسر جوان تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت بازداشت شد. امیر در تحقیقات با اعتراف به جرائم خود گفت: این کار را کردم چون این دختر از ازدواج با من منصرف شده بود و نمی‌خواست با هم ازدواج کنیم. او با مرد دیگری نامزد کرده بود و چنین چیزی برایم قابل پذیرش نبود. برای همین به قصد انتقام و به هم خوردن نامزدی‌اش این کار را کردم. می‌خواستم نه‌تنها نامزدی او به هم بخورد، بلکه نتواند با کسی دیگر ازدواج کند و همیشه با ترس حضور من، به زندگی ادامه بدهد. برای همین این بلا را سرش آوردم.

در پی این اعترافات، متهم پرونده بازپرس دستور بازداشت او را صادر کرد و تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها