کد خبر: 649382
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۲۲:۳۰:۲۳
| |

زن جوان، قربانی اختلاف نامزدش با قاچاقچی شیشه

پلیس در تعقیب یک قاچاقچی است که زنی جوان را با شلیک گلوله کشت و فرار کرد.

زن جوان، قربانی اختلاف نامزدش با قاچاقچی شیشه
کد خبر: 649382
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۲۲:۳۰:۲۳

تحقیقات جنایی برای دستگیری عامل تیراندازی مرگباری که بامداد امروز جان زن جوانی را گرفت در اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ساعت 2 و30 دقیقه بامداد امروز ماموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل به بازپرس امیرحسین علیمردان که در آن زمان عهده‌دار این مسئولیت بود خبر دادند؛ زن ۲۲ ساله‌ای بر اثر اصابت گلوله به کتفش فوت شده است.

بازپرس جنایی به همراه تیم تحقیق متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بر پیکر زن جوان حاضر شدند. با شروع تحقیقات جنایی در مورد تیراندازی منجر به فوت، تیم تحقیق نامزد ۳۰ ساله زن جوان را که او هم در بیمارستان بود، مورد سوال قرار دادند.

این مرد گفت: ما حدود 9 ماه قبل نامزد کرده بودیم. زمان حادثه سوار یک خودرو پیک‌‌‌آپ بودیم که ناگهان راننده یک خودرو پیکان وانت به ما تیر‌اندازی کرد. یکی از گلوله‌ها به کتف نامزدم خورد و من فوری او را به بیمارستان رساندم اما اقدامات پزشکی برای نجات جانش بی‌فایده بود و او کشته شد.

به این ترتیب تحقیقات آغاز شد تا راننده پیکان وانت که پس از تیراندازی فرار کرده بود شناسایی و دستگیر شود، اما کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در حین تحقیقات به مواردی بر خوردند که از اطلاع مرد جوان در مورد دلیل هدف قرار گفتن نامزدش حکایت داشت.

در ادامه مرد جوان راز تیراندازی نیمه شب را فاش کرد و گفت: من در کار باربری هستم و گاهی هم کار قاچاق انجام می‌دهم، مردی که به من و همسرم تیراندازی کرد، چند ماه قبل محموله‌ای به من تحویل داد و گفت اوکالیپتوس است. او از من خواست محموله را به فرد دیگری تحویل دهم من هم همین کار را کردم. اما پس از آن فردی که قرار بود من محموله‌اش را تحویل دهم دست از سر من بر نداشت. چون من پس از تحویل محموله 540 میلیون تومان از کسی که بار را به او تحویل دادم گرفتم و به راننده وانتی که امشب به ما تیراندازی کرد دادم. او مدعی بود که من پولش را بالا کشیده‌ام و اصلا محموله‌ای را که او به من داده بود، تحویل نداده‌ام. او می‌گفت محموله مواد مخدر شیشه بوده و من آن را با زاج عوض کرده‌ و به خریدار داده‌ام. اما من به او گفتم از محتویات بار بی‌اطلاع  بودم، فقط آن را تحویل دادم و پولش را برایت آوردم. او همچنان می‌گفت باید شیشه را پس بدهم یا 40 میلیون تومان به او بدهم. من هم که اصلا این کار را نکرده بودم و پولی هم نداشتم به او بدهم زیر بار نمی‌رفتم.

نامزد مقتول در ادامه گفت: آن راننده وانت جلوی خانه مادرم رفته و تهدید به ربودن و قتل بچه‌ام کرده بود، من قبلا یکبار ازدواج کرده‌ام و یک پسر 10 ساله دارم. وقتی مادرم اینها را گفت عصبانی شدم و دنبال آن راننده وانت رفتم. در این مدت نامزدم هم همراهم بود و وقتی آن مرد را پیدا کردم ناگهان او به من و نامزدم تیراندازی کرد.

این مرد اکنون در بازداشت است و تحقیقات در حالی ادامه دارد که فیلمی در اختیار پلیس قرار داده شده که صحنه تیراندازی در آن به تصویر کشیده شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها