کد خبر: 648873
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۲۲:۳۰:۱۶
| |

قتل دوست قدیمی به خاطر کری‌خوانی

پسری که دوستش را به قتل رسانده است می‌گوید کری‌خوانی بچگانه باعث این اتفاق شد.

قتل دوست قدیمی به خاطر کری‌خوانی
کد خبر: 648873
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۲۲:۳۰:۱۶

پسری که دوستش را در یک دوئل خونین به قتل رسانده‌ است، پای میز محاکمه ایستاد. 

به گزارش سایت جنایی، متهم وقتی در برابر قضات ایستاد مدعی شد اگر دست به قتل نمی‌زد دوستش حتماً او را می‌کشت.

یک سال قبل خبر درگیری شدید میان دو جوان و قتل یکی از آنها به ماموران داده شد. در تحقیقات مشخص شد متهم از قبل با دوستش کری‌خوانی داشته و آنها برای دعوا با هم قرار گذاشته بودند.

مادر مقتول به پلیس گفت: پسرم، شاهین، با یکی از دوستانش به نام جهان کری‌خوانی داشت. آن‌طور که من متوجه شده‌ام روز حادثه پسرم سر قرار با جهان حاضر شده و به دست او به قتل رسیده ‌است.

وقتی جهان بازداشت شد، درگیری با دوستش را قبول کرد و گفت: اگر من او را نمی‌زدم حتماً او مرا می‌کشت.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در ابتدای جلسه محاکمه، اولیای دم درخواست قصاص متهم کردند.

وقتی متهم روبه‌روی قضات ایستاد، در تشریح ماجرا گفت: من و شاهین دوست بودیم؛ اما مدتی بود با هم اختلاف پیدا کرده بودیم و کل‌کل داشتیم. او چند بار به من پیغام داد و فحاشی کرد. شاهین مدام کری‌خوانی می‌کرد تا اینکه جوابش را دادم. او خواست با هم قرار ملاقات بگذاریم. من مقابل خانه آنها رفتم تا با شاهین صحبت کنم؛ اما او وقتی مقابل در آمد، چاقو در دست داشت. او رویم چاقو کشید و من که ترسیده بودم زودتر یک ضربه به او زدم؛ اما چاقو ناخواسته با شاهرگش برخورد کرد.

او ادامه داد: من واقعاً قصد کشتن دوستم را نداشتم. درگیری ما سر موضوعی بچگانه رخ داده بود. باور کنید اگر او را نزده بودم حتماً در آن درگیری کشته می‌شدم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها