کد خبر: 648551
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۱۵:۵۹
| |

باز هم قتل همسایه به خاطر جای پارک؛ این بار در اصفهان

مردی که همسایه‌اش را در دعوا بر سر جای پارک به قتل رسانده بود، بعد از 4 روز فرار دستگیر شد.

باز هم قتل همسایه به خاطر جای پارک؛ این بار در اصفهان
کد خبر: 648551
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۱۵:۵۹

فردی که همسایه خود را با چاقو به قتل رسانده بود، بعد از دستگیری گفت دعوا بر سر جای پارک دلیل این قتل بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ حسین ترکیان، گفت: روز چهارشنبه بیستم دی ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از نزاع و درگیری  شدید بین دو شهروند خبر داد. سپس واحد گشت پلیس در محل حضور یافت و مشاهده کرد مردی 35 ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد قاتل  و مقتول همسایه بودند و همیشه بر سر جای پارک خودرو با هم اختلاف داشتند و روز حادثه نیز به همین دلیل با هم درگیر شده بودند.

سرهنگ ترکیان افزود: سرانجام سرنخ‌هایی از حضور قاتل در استان قزوین به دست آمد و ماموران در یک عملیات ضربتی متهم را 4 روز پس از ارتکاب قتل دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات و مدارک متقن پلیس لب به اعتراف باز کرد و گفت؛ روز حادثه همسایه‌ام مانند همیشه بر سر جای پارک خودرو  با من درگیر شد و شروع به گفتن ناسزا و کلمات رکیک کرد و من هم که دیگر تحمل شنیدن حرف‌هایش را نداشتم و خونم به جوش آمده بود چاقوی ضامن‌داری را که بیشتر اوقات در جیبم بود، درآوردم و چند ضربه به او زدم و پس از آن به سرعت محل را ترک کردم، به ترمینال رفتم و بلیتی به مقصد استان قزوین گرفتم تا در منزل اقوامم پنهان شوم.

 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح  متهم به قتل همسایه خود وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با حکم قاضی روانه زندان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها