کد خبر: 647373
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۰۷:۴۵:۵۵
| |

پدر و پسر جنایتکار، زن باردار و شوهرش را کشتند

پدر و پسر تگزاسی در قتل زن باردار و شوهرش گناهکار شناخته شدند.

پدر و پسر جنایتکار، زن باردار و شوهرش را کشتند
کد خبر: 647373
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۰۷:۴۵:۵۵

پدر و پسر جنایتکار به اتهام قتل یک زن باردار و همسرش از سوی پلیس تگزاس مجرم شناخته شدند.

به گزارش روزنامه ایران به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، ۲۱ دسامبر امسال ساوانا سوتو ۱۸ ساله و متیو گوئرا ۲۲ ساله به طرز عجیبی ناپدید شدند.مادر ساوانا به پلیس گفت که دخترش باردار بوده و آنها به دامادشان متیو که یک فروشنده مواد مخدر بوده است مشکوک هستند، اما ۲ روز بعد از کریسمس اجساد ساوانا و متیو در حالی پیدا شدند که به ضرب گلوله کشته شده بودند. اجساد آنها در یک خودرو اپتیما کیلومترها دورتر از خانه‌شان پیدا شد.

بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد یک مرد سنگین‌وزن اجساد را از یک کامیون خاکستری بیرون آورده و آنها را در خودروی اپتیما قرار داده است. در ادامه تحقیقات، پلیس در بررسی موبایل متیو به فردی به نام کریستوفر پرسیادو ۱۹ ساله رسید و او و پدرش رامون پرسیادو ۵۳ ساله را دستگیر کرد.

کریستوفر در اعترافاتش به پلیس گفت: این زوج برای فروش ماری‌جوانا به خانه او در جاده چارلی‌چان آمدند و در یک درگیری ناخواسته کشته شدند، اما کارآگاهان پلیس تگزاس گفتند که این داستان را باور نکرده‌اند و او را به دلیل کشتن عمدی ساوانا و متیو و پدرش را نیز به دلیل جابه‌جایی اجساد دستگیر کردند. به گفته پلیس، انگیزه قتل معامله مواد مخدر ناخالص بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها