کد خبر: 645138
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۰۷:۱۰:۰۰
| |

زن سارق: به خواستگاران زیادی جواب رد دادم، چون دزد نبودند

زنی که بارها به اتهام سرقت‌ دستگیر شده است، این بار همراه شوهرش به اتهام هدایت باند خانوادگی دزدی بازداشت شد.

زن سارق: به خواستگاران زیادی جواب رد دادم، چون دزد نبودند
کد خبر: 645138
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۰۷:۱۰:۰۰

زن جیب‌بر و موبایل دزد که آرزو داشت اولین دربی را همراه همسرش در استادیوم آزادی ببیند آرزو به دل ماند و از سوی پلیس دستگیر شد، البته عضویت در باند خانوادگی سرقت‌.

به گزارش سایت جنایی، این زن جوان که پرونده اش در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای سرقت تهران نزد بازپرس محمد ولدی بیراموند در حال رسیدگی است چند روز قبل از بازی دربی پایتخت دستگیر شد. او پس از آن به دام پلیس افتاد که دو نفر از دختر خاله‌هایش هنگام جیب بری در یکی از ایستگاه‌های مترو دستگیر شدند. پس از آن  در بازجویی‌هایی که از آنها انجام شد دخترخاله خود و شوهرش و همینطور یکی دیگر از اقوامشان را که او هم عضو این باند خانوادگی بود، لو دادند.

زنی که مچ دو دختر خاله‌ را هنگام سرقت کیفش گرفته بود، در جریان تحقیقات به ماموران گفت: در ایستگاه مترو و شلوغی رفت و آمد، متوجه شدم این دو دخترم از  کیفم سرقت کرده اند. به همین دلیل از مردم کمک خواستم و آنها را دستگیر کردیم.

با دستگیری این دو دختر خاله آنها سرگرده باند را دختر خاله دیگر و شوهرش معرفی کردند.

پس از دستگیری همه متهمان آنها مقابل محمد ولدی بیراموند نشستند و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این افراد عامل سرقت‌هایی هستند که از اوایل امسال شکایت‌هایش به مراجع قضایی و انتظامی می‌رسید. شکات گفته بودند در ایستگاه بی‌‌آرتی و مترو و حتی در مسابقات ورزشی و مراسم ختم افراد معروف جیبشان را زده‌اند.

زنی که همراه شوهرش هدایت دیگر اعضای خانواده را برعهده داشت، در بازجویی ها در مورد گذشته و سوابق خود گفت: در خانواده ما سرقت افتخار حساب می‌شود، وقتی شوهرم به خواستگاری من آمد خواستگاران دیگری هم داشتم اما چون دزد نبودند به آنها جواب رد دادم. در عین حال شوهرم دزد خانه بود و شرط من برای ازدواج با او دزدی گوشی و جیب بری بود. خودم 5 سابقه جیب بری و سرقت موبایل دارم که به خاطرش به زندان رفته‌ام و بعد از آخرین باری که آزاد شدم اعضای خانواده را دور هم جمع کردم تا دزدی کنیم.

این زن در ادامه گفت: می‌خواستیم برای دیدن دربی به استادیوم برویم و هم بازی را تماشا و هم سرقت کنیم که دستگیر شدیم و برنامه‌مان به هم ریخت. من و شوهرم هردو طرفدار فوتبال هستیم و هرکدام طرفدار یک تیم هستیم. قرار بود شوهرم در قسمت مردان و بقیه ما در جایگاه زنان سرقت کنیم که برنامه‌ام خراب شد. ما در هر جایی که جمعیت باشد حضور داریم از ختم افراد معروف گرفته تا ایستگاه مترو.

بنا به این گزارش در حال حاضر تحقیقات از این باند همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها