کد خبر: 644483
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آزار شیطانی پسر 16ساله به دنبال دوستی اینستاگرامی

پسری جوان که متهم است یک نوجوان را فریب داده و به او تعرض کرده است، دستگیر شد.

آزار شیطانی پسر 16ساله به دنبال دوستی اینستاگرامی
کد خبر: 644483
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۰

پسری نوجوان با طرح این ادعا که دوست اینستاگرامی‌اش به او آزار جنسی رسانده است، از این جوان 27ساله شکایت کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، چندی پیش پسر 16ساله‌ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از جوان ۲۷ساله‌ای که با طرح نقشه دوستی او را مورد آزار جنسی قرار داده بود، شکایت کرد.

وقتی شاکی نوجوان مقابل بازپرس صادق‌زاده نشست، در تشریح شکایت خود ابتدا نحوه آشنایی با آزارگر ۲۷ساله را توضیح داد و گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با حمید آشنا شدم. وقتی مدتی از آشنایی ما گذشت او پیشنهاد معاشرت بیشتر به من داد. پیشنهاد حمید برایم جذاب بود. روز حادثه حمید با یکی از دوستانش که یک ماتیز طلایی داشت دنبالم آمد تا به خیابان برویم و با هم دوردور کنیم.

این شاکی آزاردیده ادامه داد: پس از مدتی که در خیابان چرخیدیم تلفن صاحب ماشین زنگ خورد. او گفت مادرش است و برای لحظاتی باید به خانه برویم و بعد دوباره به گشت‌وگذار ادامه بدهیم. به همین دلیل به خانه‌ای در شمال تهران رفتیم و او ماشین را به پارکینگ برد. آن موقع بود که رفتار آن دو نفر با من تغییر کرد و به‌زور مرا داخل آسانسور و بعد هم به خانه‌ای بردند و در آنجا حبس کردند. بعد از مدتی که من در یکی از اتاق‌های خانه زندانی بودم حمید سراغم آمد. او که رفتارش کاملاً تغییر کرده بود و دیگر خبری از آن حس دوستی و مهربانی نبود به‌زور مرا آزار داد و به من تجاوز کرد. بعد هم آن دو نفر مرا به خیابان بردند و در جایی رها کردند.

بازپرس غلامحسین صادق‌زاده پس از شنیدن اظهارات شاکی نوجوان برای بررسی صحت ادعایش او را به پزشکی قانونی معرفی کرد تا معاینه شود. همچنین گروهی از ماموران اداره آگاهی تهران را مامور تحقیقات در مورد مرد جوانی کرد که پسر 16ساله مدعی بود به او آزار جنسی رسانده است.

در روند تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی نوجوان 16ساله را تحت معاینه قرار دادند و در نظریه خود وقوع تجاوز را تایید کردند. به این ترتیب دستور دستگیری پسر 27ساله از سوی بازپرس پرونده صادر شد؛ اما زمانی که حمید مقابل ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت ارتکاب هر جرمی را از سوی خود و دوستش تکذیب کرد و گفت: من کاری با شاکی نداشتم. او چون دیده وضع مالی‌ام خوب است قصد دارد از من اخاذی کند.

با وجود این، با توجه به نظریه پزشکی قانونی و شکایت مطرح‌شده، این مرد جوان همچنان در بازداشت است و تحقیقات در مورد متهم ادامه دارد. این در حالی است که ماموران با بررسی صفحه اینستاگرام متهم پی بردند بیشتر فالوور‌های او پسران زیر 18 سال هستند و احتمال ارتکاب جرائم مشابه از سوی او دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. بنابراین تحقیقات درباره او همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها