کد خبر: 643224
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۰۷:۳۰:۴۵
| |

پلیس در تعقیب مردی که دوستش را در پارک کشت

ناپدید شدن موتورسیکلت قاتل باعث وقوع درگیری مرگبار میان او و مقتول شد.

پلیس در تعقیب مردی که دوستش را در پارک کشت
کد خبر: 643224
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۰۷:۳۰:۴۵

مردی که دوست خود را به تصور ربودن موتورسیکلتش به قتل رسانده است، تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس تهران عصر شنبه قتل مرد ۶۰ ساله‌ای را در پارکی در مرکز شهر به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند. پس از آن بازپرس اختیاری که مسئولیت کشیک قتل تهران را در آن زمان برعهده داشت، دستور حضور تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی، تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه را صادر کرد.

دقایقی بعد با حضور تیم تحقیق جنایی مشخص شد مقتول به دست دوستش به قتل رسیده است. شاهدان قتل که دوستان مرد کشته شده بودند به تیم تحقیق گفتند: ما در پارک مشغول گپ زدن و سیگار کشیدن بودیم که چند نفر که آنطرف‌تر نشسته بودند اعتراض کردند و گفتند در این آلودگی به پارک آمده‌ایم که مثلا هوای تمیزتری داشته باشد اینجا هم از دست شما سیگاری‌ها آسایش نداریم. همین موضوع باعث جر و بحث و درگیری شد که نمی‌دانیم آن وسط چه کسی به پلیس زنگ زد. با آمدن ماموران همه ما فرار کردیم و چند دقیقه بعد دوباره دور هم جمع شدیم، اما فهمیدیم موتورسیکلت یکی از دوستانمان سرقت شده است. صاحب موتور به مقتول گفت تو موتور من را برده‌ای، اما مقتول گفت ما با هم بودیم و همان موقع که مامور‌ان آمدند و شما فرار کردید من هم به سمت دیگری فرار کردم، اما دوستمان این حرف را باور نکرد و سر همین موضوع با مقتول درگیر شد و با چوب به سر او زد. وقتی سر مقتول خونی شد و روی زمین افتاد او ترسید و فرار کرد .

با بدست آمدن این نتایج از گفته‌های شاهدان عینی، به دستور بازپرس افتخاری متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت. جسد نیز برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها