کد خبر: 642654
|
‎−۰۶۲۲/۰۹/۰۹ ۰۲:۲۵:۴۴
| |

نقشه پردردسر پسر عاشق برای خواستگاری از دختر دانشجو کار دستش داد

پسر عاشق در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود به کیف قاپی متهم شد.

نقشه پردردسر پسر عاشق برای خواستگاری از دختر دانشجو کار دستش داد
کد خبر: 642654
|
‎−۰۶۲۲/۰۹/۰۹ ۰۲:۲۵:۴۴

پسری که مدعی است قصد خواستگاری داشته به اتهام کیف قاپی از دختر مورد علاقه‌اش بازداشت اما در نهایت با رضایت دختر مورد علاقه‌اش آزاد شد.

به گزارش سایت جنایی، متهم این پرونده مختومه پسری دانشجو به نام محمود است که به یکی از هم‌دانشگاهی‌هایش علاقه دارد اما در پی مخالفت پدر دختر  ازدواج آنها منتفی شد. این پسر عاشق‌پیشه جلوی یکی از کلاس‌های درس که در حال برگزاری بود رفت و از استاد خواست دختر مورد علاقه‌اش را صدا کند تا جلوی در بیاید؛ اما استاد اجازه نداد.

به همین دلیل محمود با زور وارد کلاس شد تا دختر مورد علاقه‌اش را با خود ببرد اما دختر جوان مقاومت کرد و متهم موفق نشد او را با خود ببرد، بنابراین کیف دختر را برداشت و با خود برد.

در پی این اتفاق دانشجویان دیگر، محمود را گرفتند و پلیس را خبر کردند. به این ترتیب پسر جوان که بازداشت شده بود مورد بازجویی قرار گرفت تا انگیزه‌اش از این اقدام مجرمانه مشخص شد. او در تحقیقات پلیسی گفت:‌ من عاشق آن دختر بودم و می‌خواستم نظرش را جلب کنم تا با من ازداواج کند. آن روز هم قصد سرقت نداشتم، چون آن دختر مدام اذیتم می‌کرد، می‌خواستم سر کلاس جلوی همه از او خواستگاری کنم اما نفهمیدم چطور دستپاچه شدم و کیف دختر را گرفتم تا او را با خود بیرون ببروم. من فقط قصد خواستگاری داشتم.

در ادامه تحقیقات و دختر جوان در اداره پلیس حاضر شد و به متهم رضایت داد. به این ترتیب پرونده بسته شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها