کد خبر: 641629
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۰۷:۵۰:۰۷
| |

حکم مرگ برای پسری که ناپدری را کشت

پسر جوان متهم است ناپدری‌اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

حکم مرگ برای پسری که ناپدری را کشت
کد خبر: 641629
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۰۷:۵۰:۰۷

پسر دهه هشتادی که متهم است با شلیک گلوله در بزرگراه امام‌علی‌(ع) ناپدری خود را به قتل رسانده، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

به گزارش جام‌جم، امیر در این پرونده متهم است ششم آذر سال گذشته در بزرگراه امام علی (ع) تهران ناپدری خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. او پس از دستگیری در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: من و پدرخوانده‌ام رابطه خوبی نداشتیم. چند وقت قبل از یک غریبه در پارکی یک اسلحه کلت خریدم. همان شب تصمیم به انتقام گرفتم و وقتی برای کار ازخانه بیرون رفت با موتور تعقیبش کردم و در بزرگراه امام‌علی(ع) کنارش رفته و گلوله‌ای شلیک کردم.

به این ترتیب پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. دراین جلسه اولیای دم برای امیر درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من رابطه خوبی با ناپدری‌ام داشتم و هنوز هم او در قلب من جای دارد. حتی وقتی مادرم خبر داد او مصدوم شده، سریع خودم را به بیمارستان رساندم و تا آخرین لحظه کنارش بودم. در جریان تحقیقات تحت فشار بازجویی بودم و به همین خاطر مجبور شدم اعتراف کنم. من قاتل نیستم و الان واقعیت را می‌گویم. در زمان قتل هم در بزرگراه امام علی(ع) نبودم.

پس از دفاعیات متهم و وکلایش قضات وارد شور شده و او را مجرم شناخته و به قصاص محکوم کردند. این رای قطعی نیست و در صورت اعتراض متهم در دیوان عالی کشور رسیدگی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها