کد خبر: 641494
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۴۰:۰۶
| |

افشای راز قتل زن جوان بعد از 39سال

مرد فلوریدایی که زن همسایه را کشته بود، بعد از 39 سال دستگیر و به حبس محکوم شد.

افشای راز قتل زن جوان بعد از 39سال
کد خبر: 641494
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۴۰:۰۶

جنایتکار فلوریدایی، 39سال بعد از قتل یک زن 33ساله  دستگیر و به 50سال زندان محکوم شد.

به گزارش همشهری به نقل از میرر، در سال1984 دونالد سانتینی 26ساله، همسایه‌اش  سیندی روث وود را که مادر 3فرزند بود، به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند و جسدش را در کانال آب انداخت و گریخت.

خانواده سیندی وقتی متوجه شدند که او ناپدید شده است، پلیس را در جریان قرار دادند. پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن سیندی آغاز کرد. 3روز بعد از جنایت، جسد سیندی در کانال آب نزدیک محل زندگی‌اش در هیلزبورو در ایالت اورگان پیدا شد. تحقیقات پلیس برای یافتن قاتل آغاز شد و سرنخ‌ها، پلیس را به دونالد رساند. پلیس برای دستگیر کردن دونالد همه جا را گشت؛ هرجایی که ممکن بود او آنجا مخفی شده باشد، اما اثری از او نیافت.

از سویی دونالد بعد از جنایت خود را به کامپو، شهر کوچکی در نزدیکی سن‌دیگو در مرز آمریکا و مکزیک رساند و با نام مستعار «ولمن سیموندز» زندگی دیگری را آغاز کرد. دونالد در شرکت آب منطقه‌ای شغلی پیدا و ازدواج کرد و صاحب فرزند شد و زندگی آرامی داشت. بین همسایه‌ها بیش از حد محترم بود و همسایه‌ها او را ستون محله می‌دانستند. او سال‌ها بعد به سمت ریاست شرکت آب منطقه‌ای رسید. مرد جنایتکار با همسر و نوه‌اش در یک خانه روستایی ساکن بودند که با دوربین‌های امنیتی و سیم خاردار احاطه شده بود. با وجود اینکه تنها 65سال داشت، به همسایه‌هایش گفت بود که 80ساله است و فکر می‌کرد بعد از گذشت 4دهه، از دست قانون گریخته اما در نهایت هنگام درخواست پاسپورت لو رفت. او در 4ژوئن امسال، زمانی که برای دریافت پاسپورت اقدام کرده بود، از طریق انگشت‌نگاری  شناسایی و دستگیر شد و اکنون به 50سال زندان محکوم شده است، اما هنوز دلیل کشتن سیندی را فاش نکرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها