کد خبر: 638877
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۱۸:۵۹
| |

طلبکار عصبانی با ضربه چاقو به زندگی بدهکار پایان داد

کارآگاهان جنایی فردی را که به خاطر 20 میلیون تومان دوست خود را کشته است، دستگیر کردند.

طلبکار عصبانی با ضربه چاقو به زندگی بدهکار پایان داد
کد خبر: 638877
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۱:۱۸:۵۹

مردی که دوستش را به خاطر بدهی 20 میلیون تومانی با ضربه چاقو از پا درآورده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین،  در پی وقوع یک فقره قتل و اعلام این خبر به پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند مردی به دلیل خونریزی ناشی از جراحت عمیق در قسمت ران پای چپ فوت شده است. کارآگاهان با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند مقتول خودش را با پای زخمی به نزدیکی ساختمانی در یکی از محله‌های غرب استان تهران رساند، اما در آنجا به دلیل خونریزی زیاد جان باخت.

یکی از اقوام درجه یک مقتول پس از دعوت به اداره دهم پلیس آگاهی اظهار داشت: مقتول تبعه خارجی است و پس از آمدن به ایران با من تماس گرفت و گفت در یک محل ساکن شده، اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد. او با یکی از دوستانش در زمان حضور در کشور خودش اختلاف داشت و به این فرد مشکوک هستیم.

کارآگاهان پس از تحقیقات از محل حادثه و تطابق تصویر قاتل با دوست مقتول موفق شدند قاتل را شناسایی کنند. آنها توانستند در یک عملیات با استفاده از اصل غافلگیری متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

قاتل در بازجویی‌های اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت با مقتول بر سر 20 میلیون تومان وجه اختلاف داشتیم و وی هر زمان حرف از پرداخت بدهی می‌شد با من درگیر می‌شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، تا اینکه من را به یک مهمانی دعوت کرد و هنگامی که از مهمانی خارج شدیم بحث بدهی اتفاق افتاد و با یکدیگر درگیر شدیم و من وی را با یک ضربه چاقو به ران پایش مجروح کردم و از صحنه متواری شدم.

بنا به این گزارش متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمدی به زندان معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها