کد خبر: 638822
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۷:۱۰:۰۶
| |

مرد 70 ساله به اتهام قتل بنگاهدار جوان پای میز محاکمه می‌رود

مرد 70 ساله در نزاعی که به خاطر اختلاف ملکی شکل گرفت بنگاهدار 28 ساله را از پا درآورد.

مرد 70 ساله به اتهام قتل بنگاهدار جوان پای میز محاکمه می‌رود
کد خبر: 638822
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۷:۱۰:۰۶

مرد 70 ساله‌ای که به خاطر اختلاف ملکی بنگاه‌دار 28 ساله‌ای را با ضربه پیچ‌گوشتی مجروح کرد و مرگ او را رقم زد به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، در روزهای پایانی خرداد امسال مرد ۲۸ ساله‌ای براثر ضربه پیچ گوشتی به قفسه سینه‌اش زخمی و بعد از چند روز بستری یکی از بیمارستان‌های تهران فوت شد.

پس از آن با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد او بنگاهدار دار است و بر سر یک آپارتمان با مردی سالخورده‌‌ و شرکایش اختلافاتی داشت که احتمالا آنها سر همان موضوع با هم درگیر شدند و این قتل رقم خورد.

به این ترتیب چهار مرد که در درگیری با بنگاهدار جوان شرکت داشتند به عنوان مظنون به قتل بازداشت شدند. افراد بازداشت شده با اعتراف به حضور در صحنه درگیری در مراحل مختلف تحقیقات مدعی شدند نمی‌دانند چه کسی ضربه را زده و همه منکر قتل مرد بنگاهدار بودند. در نهایت با ادامه تحقیقات یکی از متهمان که مردی ۷۰ساله است، به قتل اعتراف کرد‌.

مرد 70 ساله گفت‌: مقتول و برادرش حوالی محل حادثه بنگاه املاک داشتند. من مالک ساختمان بودم و شرکایی داشتم. اما سازنده ساختمان بدون اطلاع من و شرکایم قول یکی از آپارتمان‌های مرا به  یکی از دو برادر بنگاهدار داده بود. به همین دلیل به ساختمان رفتم و قفلی به در آن واحد زدم. از طرفی دو برادر بنگاهدار با اصرار می‌گفتند آپارتمان متعلق به آنها است و ما بر سر این موضوع با هم کشمکش داشتیم.

او در مورد روز حادثه نیز گفت: برادر مقتول به ساختمان آمد و متوجه قفل شد و دعوا راه انداخت. بعد تلفنی از برادرش خواست به ساختمان بیاید.من با دو برادر درگیر شدم. آنها به من حمله کردند. از دست‌شان فرار کردم و وارد ساختمان شدم. با پیچ گوشتی قفل را محکم‌تر کردم تا کسی آن را باز نکند. همان موقع با پیچ گوشتیبه خیابان آمدم. در آن دعوا نفهمیدم پیچ گوشتی چطور به قفسه سینه مرد جوان اصابت کرد. او محکم به شیشه مغازه خورد و زخمی روی زمین افتاد. ترسیدم و فرار کردم.

به این ترتیب امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با اعتراف مرد سالخورده اتهام مباشرت در قتل عمدی را به او تفهیم کرد و پس از آن نیز روند تحقیقات ادامه یافت.

در حال حاضر با جمع بندی مدارک موجود علیه این متهم و اعترافات خودش کیفرخواست او صادر شده است تا پس از صدور قرار مجرمیت در دادگاه کیفری پای میز محاکمه برود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها