کد خبر: 638568
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۰۳:۵۸
| |

کمین مرد قمه به دست برای 20 زن اصفهانی

متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به ۲۰ فقره زورگیری طلاجات از بانوان اقرار کرد.

کمین مرد قمه به دست برای 20 زن اصفهانی
کد خبر: 638568
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۰۳:۵۸

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به ۲۰ فقره زورگیری طلاجات از بانوان کرده بود در عملیات کارآگا هان پلیس خبر داد.

به گزارش فارس، حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چندین نفر از بانوان اصفهانی مبنی بر زورگیری دستبند طلای آنان توسط یک فرد موتورسوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و ادله لازم و با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارق را به دست آورده و با رصد هوشمندانه مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیان بیان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد در نهایت به ۲۰ فقره زورگیری طلاجات از بانوان اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق، تعدادی سلاح سرد شامل قمه، قداره و اسپری فلفل، یک قبضه سلاح کمری کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته مالخر طلاجات مسروقه را نیز معرفی کرد که این فرد نیز در عملیاتی ضربتی در شهر اصفهان دستگیر و  با تکمیل شدن تحقیقات متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها