کد خبر: 636651
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

زورگیری بی‌رحمانه در پارک سرخه‌حصار/ سارقان مردی را با چاقو زدند و به نامزدش تعرض کردند

دو سارق که متهم هستند مردی جوان را تا آستانه مرگ برده و به نامزد او تعرض کرده‌اند ادعا می‌کنند بی‌گناه‌اند.

زورگیری بی‌رحمانه در پارک سرخه‌حصار/ سارقان مردی را با چاقو زدند و به نامزدش تعرض کردند
کد خبر: 636651
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۲۱:۳۰:۰۰

تحقیقات در مورد دو جوان که به اتهام سرقت بازداشت شدند، اتهام‎‌های تجاوز و اقدام به قتل را نیز به پرونده‌ آنها اضافه کرد.

به گزارش سایت جنایی، این مجرمان در ساعات پایانی شب 16 مرداد در پارک سرخه‌حصار سراغ زوج جوانی رفته بودند که پس از یک روز کاری برای استراحت به آن پارک رفته بودند. سارقان خودشان را مامور معرفی کردند و وقتی مرد جوان از آنها کارت شناسایی خواست یکی از دزدان از پشت چاقویی را در شکم او فرو کرد. متهمان مدتی فراری بودند تا اینکه بالاخره به دست پلیس دستگیر شدند.

شاکی پرونده درباره شب حاثه گفت: آن روز بعد از کار با نامزدم به پارک سرخه‌حصار رفته بودم که گیر این دو نفر افتادیم. روی چمن‌ها نشسته بودیم که آنها در حالی که ماسک داشتند به سمت‌مان آمدند. یک‌دفعه دیدم روده‌هایم بیرون ریخت و از شدت درد روی زمین افتادم؛ اما آنها دست‌بردار نبودند و با چاقو به دست راستم ضربه زدند.

شاکی پرونده در ادامه شکایت از دو مهاجم ناشناس گفت: در حالی که من روی زمین افتاده بودم و از درد به خودم می‌پیچیدم و خونریزی شدیدی داشتم،‌ مهاجمان سراغ نامزدم رفتند و به او تجاوز کردند. بعد دوباره سراغ من آمدند و دستمالی را دور گردنم پیچیدند و کشیدند تا خفه‌ام کنند،‌ تقریباً هم مرده بودم. در همان وضعیت حتی یکی از آنها می‌خواست گاز اشک‌آور به صورتم بزند تا مطمئن شود که مرده‌ام، اما همدستش گفت کارش تمام شده و او منصرف شد. آنها گوشی و وسایل باارزش و موتورسیکلتم را برداشتند و فرار کردند.

این شاکی در مورد زنده ماندن خود گفت: واقعاً کارم تمام شده بود اما در حالتی که به‌سختی نفس می‌کشیدم‌ به نامزدم گفتم برو و کمک بیاور. در بیمارستان مرا دوباره احیا کردند که البته کار ساده‌ای نبود. بعد از آن هم حدود نیم میلیارد تومان هزینه درمانم شد.

پسر جوان که به گفته خودش و با توجه به مدارک پزشکی از چند قدمی مرگ برگشته درباره شناسایی متهمان گفت: وقتی حالم کمی بهتر شد سراغ سایت‌های آگهی آنلاین رفتم چون احتمال می‌دادم سارقانی که مرا به قصد کشت مجروح کردند وسایلم را از طریق آگهی اینترنتی بفروشند. سرانجام بعد از مدتی قطعات موتورسیکلتم را برای فروش در سایت گذاشتند. موتورسیکلتم نشانه‌هایی داشت که فقط خودم می‌دانستم و از روی آن نشانه‌ها قطعات را شناسایی کردم و با آنها قرار گذاشم.

او ادامه داد: برای اینکه مطمئن شوم واقعاً آنها همان افرادی هستند که مرا تا دم مرگ بردند و به نامزدم تعرض کردند، به بهانه خرید به مخفیگاه‌شان رفتم و قطعات موتورسیکلتم را از نزدیک شناسایی کردم. فردای آن روز هم با ماموران پلیس به مخفیگاه‌شان رفتم اما متهمان بدون توجه به اخطارهای پلیس و تیر هوایی فرار کردند. با وجود این، پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی در حال رسیدگی بود و پلیس موفق شد آنها را در طرح ویژه پلیس آگاهی دستگیر کند و من آنها را در مواجعه حضوری شناسایی کردم.

این در حالی است که متهمان منکر جرائم خود هستند و با طرح ماجرایی قصد فرار از مجازات را دارند. یکی از آنها گفت: یک هفته دیگر عروسی‌ام است و دوستم نیز می‌خواست به خارج از کشور برود. چند روز قبل در حال عبور از خیابان بودیم که موتورسواری با خودرویی تصادف کرد و آنهایی که سوار موتورسیکلت بودند آن را رها کردند. ما هم موتور را برداشتیم و تکه‌تکه کردیم تا بفروشیم، فقط قصد فروش وسایل را داشتیم و از ماجرایی که شاکی تعریف می‌کند خبر نداریم.

متهمان در حالی چنین ادعایی می‌کنند که علاوه بر شناسایی متهمان از سوی شاکی، مدارک دیگری در پرونده وجود دارد که ارتکاب جرائمی چون سرقت،‌ تعرض و اقدام به قتل از سوی آنها را تایید می‌کند، با وجود این، تحقیقات درباره این متهمان همچنان ادامه دارد و حتی ممکن است ارتکاب جرائم مشابه از سوی آنها جزو یافته‌های جدید پلیس باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها