کد خبر: 635810
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ۰۷:۳۸:۱۵
| |

مرد شکاک همسرش را با تصور رابطه پنهانی کشت

متهم گفت: مدتی بود که به همسرم شک کرده بودم تا اینکه متوجه شدم مردی مزاحم زندگی ماست. او را شناسایی کردم و بعد از قتل همسرم به سراغ او رفتم تا او را هم بکشم.

مرد شکاک همسرش را با تصور رابطه پنهانی کشت
کد خبر: 635810
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ۰۷:۳۸:۱۵

مرد جوان که فکر می‌کرد همسرش با مرد غریبه‌ای ارتباط پنهانی دارد پس از قتل وی به سراغ مرد مزاحم رفت و با چاقو وی را به یک قدمی مرگ کشاند.

به گزارش «ایران»، ساعت 9:30 صبح چهارشنبه 19 مهر، زن جوانی هراسان با مأموران کلانتری 104 عباس‌آباد تماس گرفت و مدعی شد برادرش دست به جنایت زده است. او گفت: لحظاتی قبل برادرم با من تماس گرفت و از پشت تلفن در حالی که بچه‌هایش را به من می‌سپرد گفت همسرش را به قتل رسانده و حالا هم می‌خواهد به سراغ مردی برود که زندگی‌اش را نابود کرده است و بعد از کشتن او خودش را به پلیس معرفی خواهد کرد.

به دنبال این تماس، موضوع به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد و بلافاصله بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

تیم جنایی با حضور در طبقه دوم ساختمان محل حادثه با جسد زنی 40 ساله در اتاق خواب مواجه شدند که با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده بود و از زمان مرگ او حدود دو ساعت می‌گذشت. با صدور دستور دستگیری متهم حدود یک ساعت و نیم بعد و حوالی ساعت 11 صبح خبر درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های جوادیه به پلیس اعلام شد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد با هم درگیر شده و یکی از آنها با ضربات چاقو دیگری را زخمی کرده است. مأموران کلانتری جوادیه موفق شده بودند عامل درگیری را بازداشت کنند. با استعلام هویت عامل درگیری مشخص شد او همان مردی است که همسرش را کشته است.

مرد مجروح که از ناحیه گردن بشدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

متهم که صاحب مغازه ساندویچی است در تحقیقات اولیه گفت: مدتی بود که به همسرم شک کرده بودم تا اینکه متوجه شدم مردی مزاحم زندگی ماست. او را شناسایی کردم و بعد از قتل همسرم به سراغ او رفتم تا او را هم بکشم.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها