کد خبر: 632861
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۸:۲۵:۵۱
| |

قتل تکاندهنده 2دختر با عنوان مراسم آیینی

قاتل بی‌رحم 2دختر نوجوان آمریکایی را قربانی مراسم آیینی‌اش کرد.

قتل تکاندهنده 2دختر با عنوان مراسم آیینی
کد خبر: 632861
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۸:۲۵:۵۱

مرد 50ساله‌ای که 2 دختر بی‌گناه را بی‌رحمانه به قتل رسانده است، ادعا می‌کند که جنایت او قتل نیست و فقط یک فداکاری آیینی صورت گرفته است.

 به گزارش همشهری به نقل از میرر، 6سال پیش وقتی لیبرتی ژرمن 14ساله و ابیگیل ویلیامز 13ساله هنگام پیاده‌‌روی در منطقه‌ای تاریخی در ایندیانای آمریکا ناپدید شدند، هیچ‌کس از سرنوشت هولناک آنها خبر نداشت.

13فوریه 2017، باکشف اجساد این دو دختر در منطقه جنگلی در نزدیکی مسیر پیاده‌روی، پلیس وارد ماجرا شد. اجساد این دو دختر درحالی پیدا شد که در اطراف آنها نشانه‌‌های عجیبی وجود داشت که از چوب ساخته شده بودند. موهای ابیگیل به دور چوب‌هایی همراه با شاخ و برگ، پیچیده شده بود و همچنین نمادهایی به شکل سمبل یکی از فرقه‌های مذهبی در محل رها شدن اجساد به چشم می‌خورد. ماموران که حدس می‌زدند 2 دختر نوجوان، قربانی اعضای یک فرقه مذهبی عجیب شده‌اند، به تحقیقاتشان در محل پیدا شدن اجساد ادامه دادند. در ادامه گوشی یکی از دخترها کشف و فیلمی داخل آن پیدا شد که نشان می‌داد مرد ناشناسی دخترها را به اسارت گرفته و آنها را از تپه‌ها پایین می‌برد. با وجود این اسناد و مدارک پلیس سرنخی از قاتل پیدا نکرد تا اینکه 5سال بعد در سال 2022پلیس فیلم‌هایی در فیسبوک کشف کرد که سرنخی برای دستگیری قاتل شد. فردی به نام ریچارد آلن 50ساله، فیلم‌هایی از سمبل‌های مذهبی منتشر کرده بود که درست همانند سمبل‌هایی بود که در کنار اجساد 2دختر بی‌گناه پیدا شده بود.

این مرد دستگیر شد و در بازرسی از خانه وی سندی 130صفحه‌ای پیدا شد که در آن مطالبی با علائم خاص و حروفی از الفبای آلمانی باستان نوشته   و به قتل 2دختر بی‌گناه برای مراسم عجیب آیینی اشاره شده بود. همچنین پلیس حین جست‌وجو، اسلحه‌ای پیدا کرد که گلوله‌ای از آن در نزدیکی اجساد دختران پیدا شده بود. ریچارد اما در اعترافاتی عجیب اظهار بی‌گناهی کرد و گفت: این دختران به‌صورت آیینی قربانی شده‌اند و قتلی صورت نگرفته است. او ادامه داد: این دختران در واقع به‌عنوان بخشی از یک مراسم آیینی بت‌پرستانه که او به آن اعتقاد داشت، قربانی شده‌اند. از زمان دستگیری، آلن چندین بار در تماس‌های تلفنی با همسرش به قتل‌های سال 2017اعتراف کرده است،  اما همچنان به‌صورت   بر بی‌گناهی خود اصرار دارد. اف بی‌آی که به‌دنبال بررسی این قتل‌ها و ادعای عجیب قاتل است، حالا اسنادی به‌دست آورده که نشان می‌دهد 4مرد دیگر نیز در این جنایت هولناک دست داشته‌اند که تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها