کد خبر: 632312
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۷:۰۲
| |

قاتل شیشه‌ای مدعی شد: قتل برای جلوگیری از آزار شیطانی

قاتل گفت: با دوستم در خانه‌اش مشغول مصرف مواد مخدر بودیم که ناگهان او به قصد اینکه من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار دهد حمله کرد.

قاتل شیشه‌ای مدعی شد: قتل برای جلوگیری از آزار شیطانی
کد خبر: 632312
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۷:۰۲

مرد معتاد به شیشه که دوستش را به قتل رسانده است، بعد از دستگیری مدعی شد مقتول قصد تعرض داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، ساعت 12 ظهر پنجشنبه هجدهم اسفند سال گذشته، کشف جسد مرد جوانی در سرویس بهداشتی خانه‌اش در خیابان رضایی محله تهرانسر از سوی همسایه‌ها به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل حادثه رفتند و  با جسد مرد حدودا 30 ساله‌ای مواجه شدند که براثر‌ ضربه‌ای به سرش به قتل رسیده و بند کلاه هودی‌اش به دور گردنش پیچیده شده بود. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد همسایه‌ها جسد مقتول را کشف کرده‌ و تردد مشکوک یک فرد ناشناس را در ساختمان دیده‌اند.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات ‌اطلاعاتی متوجه شوند فرد ناشناسی که در ساختمان تردد داشته، دوست قدیمی مقتول بوده و از گذشته با او مراودات مالی داشته است. همین موضوع، شک تیم جنایی را برانگیخت.

کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، مقتول به دلایل نامشخصی با دوست خود درگیر شده و در جریان این نزاع به قتل رسیده است. کارآگاهان پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، هویت متهم را شناسایی کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم در جنوب تهران ردیابی شد و کارآگاهان با دستور قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. همچنین گوشی سرقت شده مقتول در بازرسی از خانه متهم کشف شد.

متهم که در جریان تحقیقات با اظهارات ضد و نقیض قصد داشت مسیر پرونده را تغییر دهد پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود، به قتل دوست خود اعتراف کرد و گفت: با مقتول در خانه‌اش مشغول مصرف مواد مخدر بودیم که ناگهان او به قصد اینکه من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار دهد حمله کرد. من نیز در جریان این درگیری با یک سنگ بزرگ که در خانه بود به سر او ضربه‌ای وارد کردم؛ پس از جنایت، بند کلاه هودی مقتول را دور گردنش انداختم و جسد را به سرویس بهداشتی کشاندم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها