کد خبر: 631716
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۰۸:۱۹:۴۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

راز مرگ مرد جوان در رابطه پنهانی همسرش نهفته است؟

3 ماه بعد از فوت مردی جوان راز رابطه پنهانی همسر او فاش و تحقیقات جنای آغاز شد.

راز مرگ مرد جوان در رابطه پنهانی همسرش نهفته است؟
کد خبر: 631716
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۰۸:۱۹:۴۰

با طرح شکایت خانواده مردی که سه ماه پیش فوت شده است تحقیقات جنایی در مورد مرگ این مرد آغاز شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، چندی پیش خانواده مردی که فکر می‌کردند بر اثر مرگ طبیعی جانش را از دست داده با طرح شکایتی عروس سابق خود و پسری که با او رابطه دارد را به عنوان مسببان مرگ فرزند خود معرفی کردند.

بر اساس مستندات پرونده تا پیش از این تصور می‌شد مرد 37 ساله بر اثر در مصرف بیش از انداره مشروب الکلی جان خود را از دست  داده است، اما طرح شکایت خانواده این مرد پرونده را وارد فاز جنایی کرد و دو نفر بازداشت شدند.

ماجرا از این قرار است که سه ماه قبل مرد 37 ساله‌ای توسط همسر 31 ساله خود به بیمارستان برده شد و زن جوان گفت همسرش بر اثر مصرف مشرروب حالش بد شده است‌، پس از آن اقدامات پزشکی شروع شد اما مرد 37 ساله جان خود را از دست داد.

در حال حاضر خانواده متوفی، موضوعی جدید طرح کرده‌اند و می‌گویند: عروس ما با پسر جوانی ارتباط دارد و فهمیده‌ایم که ارتباط آنها به قبل از فوت پسر ما مربوط است به همین دلیل احتمال می‌دهیم این زن با همدستی پسر جوان یا به خاطر او پسر ما را کشته باشد.

در پی طرح این شکایت زن جوان احضار شد و گفت: من و شوهرم 15 سال قبل دوست شدیم و بعد از یک هفته بعد ازدواج کردیم و یک پسر نوجوان داشتیم. شوهرممشروب مصرف می‌کرد و قبلا هم چند بار حال بد شده بود تا اینکه سه ماه قبل حالش بدتر از دفعات قبل شد و او را به بیمارستان بردیم و فوت شد. شوهرم بداخلاق بود و دست بزن داشت. من چند بار از او درخواست طلاق کردم اما او مخالفت می‌کرد چون مهریه‌ام 500 سکه بود.

این زن  آشنایی با پسر جوان را انکار نکرد و گفت: یکبار که سوار خودرویی شده بودم با راننده آشنا شدم و سر صحبت باز شد و گفتم شوهرم دست بزن دارد و او پیشنهاد طلاق داد که گفتم شوهرم مخالف است اما رابطه‌ خاصی بین ما نبود و فقط چند بار  با هم بیرون و کافی‌شاپ رفتیم، رابطه ما در همین حد بود. الان هم خانواده شوهرم چون من مهریه‌ام اجرا گذاشته‌ام این موضوع را مطرح کرده‌اند.

در پی بدست آمدن این نتایج پسر جوان نیز شناسایی و دستگیر شد و گفت: من مکانیک هستم و با این زن رابطه‌ خاصی ندارم، من مجرد هستم و با این زن فقط کافی شاپ رفتیم و دور زدیم. ارتباطی بین ما وجود ندارد، تا جایی که یکدفعه از او بی خبر شدم و بعد فهمیدم که شوهرش فوت شده و مهریه‌اش را اجرا گذاشته است، خوش گفت شوهرش مشروب خورده و فوت کرده است.

با بدست آمدن این نتایج زن و پسر جوان هر دو بازداشت شدند و تحقیقات در مورد این پرونده وارد مرحله جنایی شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها