کد خبر: 630273
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۰۸:۱۰:۱۹
| |

شوهرم سارق حرفه‌ای است، دستگیرش کنید

اختلاف خانوادگی باعث شد زنی که فهمیده بود همسرش دزدی می‌کند، او را به پلیس لو بدهد.

شوهرم سارق حرفه‌ای است، دستگیرش کنید
کد خبر: 630273
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۰۸:۱۰:۱۹

اختلاف خانوادگی باعث لو رفتن سارق سریالی باربند‌های خودروهای اسنپ وی در پایتخت شد .

به گزارش سایت جنایی، از چندی پیش ماموران کلانتری های مناطق مختلف تهران گزارش هایی از سرقت باربند‌های خودرو‌های رنو اسنپ وی در مناطق مختلف مطلع شدند و تحقیقاتی را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند. در حالی که پرونده‌های مشابه در کلانتری‌های متعدد در حال رسیدگی بود، فیلم‌های بدست آمده از دوربین‌های مداربسته‌ای که در مورد این سرقت‌ها مورد بررسی قرار گرفته بود، ماموران پلیس ر به نقطه مشترکی رساند و تجمیع اطلاعات مشخص کرد احتمالا سرقت‌ها کار یک فرد یا گروه است.

بنابراین تحقیقات به طور تخصصی‌تر در اداره آگاهی ادامه یافت و مشخص شد س رقت‌ها اکثر در روز روشن اتفاق افتاده چ و سارق با چند بار رفت و آمد در جایی که خودرو‌های رنو استپ وی پارک شده بودند در نهایت باربند آنها را در چند دقیقه سرقت کرده و متواری شده است.

این دزد حرفه ای در تمام سرقت‌ها ماسک به صورت داشت و تنها در یکی از سرقت‌ها چند شماره پلاک یک خودرو لیفان قابل مشاهده بود که سرنخی مهم برای ماموران به حساب می‌آمد. ماموران در حال بررسی شماره پلاک خودرو‌های لیفانی با شماره‌های مشابه بودند که زنی با مراجعه به پلیس گره معما را باز کرد و نام و مشخصات سارق تحت تعقیب را در اختیار ماموران قرار داد.

زن جوان در اداره پلیس گفت: چند وقت پیش شوهرم مشروب خورده و مست کرده بود و و در بین گفته‌هایش که در حالت نیمه هوشیار بود گفت تو مرا مجبور به خیلی کارها کرده‌ای، تو مرا سارق کردی و اینکه من دزدی می‌کنم تقصیر تو است و اصلا به همین خاطر می‌خواهم از تو جدا شوم. در آن لحظه متوجه منظورش نشدم اما بعد از چند روز کنجکاو شدم و خانه را به خاطر همین حرف‌های همسرم گشتم.

این زن ادامه داد: وقتی دقت کردم متوجه شدم اتفاقا چند وقت است که وضع مالی ما خوب شده است،‌ در کمال ناباوری تعداد زیادی باربند خودرو در خانه پیدا کردم که فکر می‌کنم شوهرم آنها را دزدیده باشد. قصد نداشتم او را لو بدهم اما وقتی گفت می‌خواهد من را طلاق بدهد عصبانی شدم و او را می‌دهم.

ماموران پلیس بعد از شنیدن این اظهارات وارد عمل شدند و شوهر زنی را بازداشت کردند. مرد بازداشت شده وقتی با مدارک و اظهارات همسرش روبرو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: مقصر بدبختی‌های من همسرم است، او کاری کرد که من دزد شوم او زن زیاده خواهی بود و بعد از آن که با زندگی عادی نتوانستم خواسته‌های او را برآورده کنم مجبور به دزدی شدم. ما یک پراید داشتیم که او به من می‌گفت چرا پراید را عوض نمی‌کنی، من هم در نهایت یک خودرو لیفان گرفتم اما بعد از مدتی متوجه شدم از پس اقساط آن بر نمی‌آیم برای همین شروع به سرقت کردم. من مجبور به این کار شدم چون همسرم زیاده خواه بود، هر باربند سرقتی را در دیوار به قیمت شش میلیون تومان می‌فروختم و درآمد خوبی داشتم.

با این اعترافات مرد جوان بازپرس پرونده دستور بازداشت او را صادر کرد و در حال حاضر تحقیقات برای کشف تعداد سرقت‌های این مرد مجرم ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها