کد خبر: 628901
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

مرگ دختر ۴ ساله با نسخه الکلی خاله

زنی با خوراندن الکل به خواهرزاده خردسالش باعث مرگ او شد.

مرگ دختر ۴ ساله با نسخه الکلی خاله
کد خبر: 628901
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۳۰:۰۰

خاله‌ای خواهر زاده خردسال خود را با خوراندن مشروب الکلی به کام مرگ فرستاد .

به گزارش سایت جنایی، چند روز پیش پرونده‌ای در دادسرای ناحیه ۳ تهران تشکیل شد که براساس محتویات پرونده زنی در ارتباط با مسمومیت دختر ۴ ساله‌ای متهم بود.

با شروع تحقیقات مشخص شد خواهر و شوهر خواهر زن جوان، شاکی پرونده هستند. آنها در تشریح ماجرا گفتند: ما کاری داشتیم و لازم بود از یکی از آشنایان کمک بگیریم تا بچه را برای چند ساعت نگه‌ دارد، وقتی بچه را پیش او گذاشتیم صحیح و سالم بود اما وقتی برگشتیم که او را بگیرم حال بچه بد بود.

پدر این دختر خردسال ادامه داد: وقتی از خواهر همسرم در مورد دلیل بدحالی دخترم پرسیدم اول گفت چیزی نمی‌دانم ولی وقتی اصرار کردیم و چیزهایی را که بچه می‌گفت کنار حرف‌های خواهر همسرم گذاشتیم فهمیدیم مشکلی وجود دارد  و تازه آن موقع بود که متوجه شدیم به بچه مشروب دست‌ساز خورانده شده است.

به گفته پدر کودک آنها وقتی فهمیدند دلیل بی‌حالی فرزندشان چیست او را به بیمارستان بردند و در تمام مدت اقدامات پزشکی برای جان نجات چان کودک خردسال ادامه داشت اما این کودک خردسال که ۲۱ مرداد ماه بستری شده بود، چند روز پیش جان خود را از دست داد.

به این ترتیب پرونده مرگ کودک خردسال از دادسرای ناحیه سه با قرار عدم صلاحیت در رسیدگی به دادسرای جنایی تهران ارسال شد و قرار است به زودی جلسه رسیدگی به این پرونده تشکیل شود.

در حال حاضر برای خاله این کودک خردسال قرار قانونی صادر شده  و او در تحقیقاتی که تا این مرحله انجام شده، گفته است: قصدی برای کشتن بچه خواهرم نداشتم، فقط می‌خواستم به او کمک کنم چون دل‌درد داشت به او مشروب دادم، خودم هر وقت دل‌درد دارم مقداری مشروب می‌خورم و خوب می‌شوم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها