کد خبر: 626670
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۲۳:۳۳:۲۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تحقیقات جنایی درباره درگیری‌های مرگبار با 2 کشته

دو مرد افغان در ماجراهای جداگانه در نزاع با هموطنان خود در تهران کشته شدند.

تحقیقات جنایی درباره درگیری‌های مرگبار با 2 کشته
کد خبر: 626670
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۲۳:۳۳:۲۵

در دو پرونده قتل که تحقیقات در مورد آنها در دادسرای جنایی تهران در جریان است اتباع کشور افغانستان با هم درگیر و مرتکب قتل هموطن خود شده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پرونده اول تحقیقات ماموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران برای دستگیری مظنون اصلی که فراری است ادامه دارد. این درگیری مرگبار شامگاه پنجشنبه در یک ساختمان در حال ساخت در منطقه هفت‌چنار اتفاق افتاد.

در این پرونده سه آرماتوربند با نگهبان افغان یک ساختمان هشت‌طبقه درگیر و همه آنها مجروح شدند، اما دو نفر از آرماتوربندها با درمان سرپایی و پانسمانی که خودشان انجام دادند مداوا شدند و کار یک آرماتوربند دیگر و نگهبان مجروح به بیمارستان کشید که ساعتی بعد نگهبان به خاطر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

در تحقیقات ماموران مشخص شد به غیر از افراد زخمی که در طبقه اول بوده‌اند، زمان حادثه سه نفر هم در طبقه هشتم مشغول کار بوده‌اند. بنابراین این افراد مورد تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد آنها پس از شنیدن سروصدای هموطنان‌شان از ماجرا باخبر شده‌اند و وقتی به طبقه اول آمده‌اند، دیده‌اند دو نفر روی زمین افتاده‌ و دو نفر هم فرار کرده‌اند. تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

در پرونده دوم، ساعت چهار صبح سه‌شنبه درگیری مرگبار 10 افغان به بازپرس محمدمهدی براعه، بازپرس سوم جنایی دادسرای امور جنایی تهران که در زمان وقوع ماجرا وظیفه کشیک قتل را بر عهده داشت، اطلاع داده شد. در تحقیقات مشخص شد در این درگیری چهار نفر از 10 نفر زخمی شده‌اند و یکی از آنها جان خود را از دست داده است. به این ترتیب تحقیقات جنایی شروع و معلوم شد این افراد دوشنبه هم با هم دعوا کرده بودند اما ماجرا بدون اتفاق خاصی تمام شده بود و در درگیری دوباره که در ادامه همان ماجرای قبلی رخ داده بود، قتل به وقوع پیوست. در حال حاضر در رابطه با این پرونده سه نفر بازداشت هستند و تحقیقات برای شناسایی عامل ضربات مرگبار ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها