کد خبر: 625255
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۳۶:۱۸
| |

مادر و دختر با همدستی هم پدر خانواده را کشتند

دختر مقتول مدعی بود پدرش بیکار و معتاد بوده و زمانی که مواد‌ی برای مصرف نداشته ‌به آنها فحاشی و این مادر و دختر را کتک ‌می‌زده است.

مادر و دختر با همدستی هم پدر خانواده را کشتند
کد خبر: 625255
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۳۶:۱۸

مادر و دختر که با همدستی یکدیگر پدر معتاد خانواده‌ را با ضربه‌های چکش به قتل رسانده‌ بودند، به همراه دو نفر دیگر بازداشت شدند.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان‌ به سایت پلیس گفت‌: ۲۲ بهمن سال گذشته‌ جسد مردی در سطل زباله یکی از خیابان‌های شهر مبارکه پیدا شد. به دلیل متلاشی بودن جسد مرد میانسال هویت او معلوم نبود تا این‌که پزشکی قانونی مرگ وی را به علت شکستگی جمجمه ناشی از اصابت جسم سخت دانست‌.

وی افزود‌: پلیس بعد از مدتی هویت او را به دست آورد و از دختر و همسر او تحقیقات لازم را‌ انجام داد اما ‌مدرکی دال بر نقش داشتن آنها‌ در این قتل به دست نیامد. سرانجام ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد آن دو به کمک‌ فردی‌ دیگر پدر خانواده را به قتل رسانده‌اند. آنها چند روز پیش با هماهنگی قضایی بازداشت شدند.‌‌ دختر مقتول مدعی بود پدرش بیکار و معتاد بوده و زمانی که مواد‌ی برای مصرف نداشته ‌به آنها فحاشی و این مادر و دختر را کتک ‌می‌زده است. تا سرانجام آنها نقشه قتل را طراحی کردند. شب حادثه نیز وقتی پدر خانواده به اتاق رفته‌ به وی حمله‌ور شده و با ضربه‌های چکش او را به قتل رساندند و به کمک مردی که دوستش بوده‌ جسد را پتو پیچ شده در خودرو گذاشته و در سطل زباله انداختند. بعد موتور مقتول را هم‌ به کمک فردی دیگر فروخته بودند که این فرد نیز بازداشت شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها