کد خبر: 625166
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۲۳:۵۵:۰۷
| |

«اعتمادآنلاین» از پیگیری یک پرونده گزارش می‌دهد:

مجازات مرگ برای مردی که همسرش را به خاطر یک لیوان آب کشت

متهم در دادگاه ادعا کرد وقتی خواب بود یک نفر به او چاقو داد تا زنش را بکشد.

مجازات مرگ برای مردی که همسرش را به خاطر یک لیوان آب کشت
کد خبر: 625166
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۲۳:۵۵:۰۷

مردی که همسرش را به خاطر یک لیوان آب با ضربات چاقو کشته است از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که نیمه شب با ضربات چاقو همسرش را کشته با درخواست قصاص از سوی دختر نوجوانش و پدرو مادر همسرش روبه‌رو و با حکم دادگاه به مرگ محکوم شد.

یک سال قبل اهالی آپارتمانی در تهران به ماموران خبر دادند در یکی از واحدها درگیری بین زن و شوهر رخ داده است. وقتی ماموران به محل رسیدند مرد جوان به نام سهراب را دیدند که چاقو به دست مقابل در ایستاده بود. بلافاصله متهم بازداشت و زن مجروح به نام لیلا نیز به بیمارستان منتقل شد. این زن ساعاتی بعد درگذشت. با شکایت پدر و مادر لیلا و دختر نوجوانش تحقیقات آغاز شد.

سهراب در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت او همسرش سر یک لیوان آب با هم درگیر شدند. او گفت: نصف شب از همسرم خواستم به من آب بدهد. او طبق معمول بی‌توجهی کرد گفتم دلم درد می‌کند و حالم خوب نیست گفت به من ربطی ندارد من که درد داشتم و کلافه بودم به شدت عصبانی شدم و با چاقو او را زدم و از کارم پشیمان هستم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی ابتدا پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند. مادر مقتول گفت: دختر من در 15 سال زندگی که با شوهرش داشت سختی زیادی را تحمل کرد و به خاطر بچه‌اش طلاق نمی‌گرفت. من از خون دخترم نمی‌گذرم.

سپس وکیل دختر نوجوان مقتول و متهم نیز درخواست قصاص کرد. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او مدعی شد نمی‌داند چه کسی دستور قتل همسرش را داد. این مرد  گفت: من خواب بودم و وقتی بیدار شدم دیدم همسرم لیلا کف زمین افتاده و مرده است. آن روز خسته از سرکار آمده بودم در اتاق خواب بودم که به طور مرتب برایم پیامک برداشت پول می‌آمد . لیلا از کارت من برداشت  و اینترنتی خرید می‌کرد. گفتم کارت را به من بده و دیگر خرید نکن من خودم پول را لازم دارم. سر این مساله جر و بحث کردیم. بعد من خوابیدم. بیدار شدم و درخواست آب کردم لیلا توجهی به من نکرد. یکدفعه یک نفر به من چاقو داد و گفت لیلا را بزن به خودم آمدم و دیدم او روی زمین افتاده است.

بعد از گفته‌های این مرد دادگاه وارد شور شد و او را با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها