کد خبر: 624405
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۲:۳۰:۳۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

برای دفاع از خودم و دخترم مرتکب قتل شدم

ادعای متهم مبنی بر ارتکاب قتل در دفاع از خود پذیرفته شد و این مرد به زودی محاکمه می‌شود.

برای دفاع از خودم و دخترم مرتکب قتل شدم
کد خبر: 624405
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۲:۳۰:۳۵

مرد میوه‌فروش که مدعی است در دفاع از خودش و دخترش مرتکب قتل شده پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است مدعی است او شروع‌کننده دعوای مرگبار نبوده و برای اینکه بتواند جلوی ضربات مقتول را بگیرد مرتکب قتل شده است.

یک سال پیش گزارش درگیری شدیدی به ماموران داده شد. وقتی آنها در محل حاضر شد، تحقیقات  را آغاز کردند و متوجه شدند ساعاتی بعد از پایان درگیری مرد مجروح جانش را از دست داده است.

پلیس ضارب را که سعید نام دارد بازداشت کرد. متهم در اعترافاتش مدعی شد در دفاع از خودش دست به این قتل زده است. متهم گفت: من سال‌هاست دستفروشی می‌کنم و با مقتول که حامد نام داشت همکار بودم. مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. حامد چند بار به سمت من حمله کرده بود اما من هر بار از درگیری دوری کرده بودم.

متهم ادامه داد: روز حادثه حامد دوباره به سمتم حمله کرد. دخترم با من بود. یک بار جلوی حامد را گرفتم. بار دوم که جلو آمد چاقو داشت و به سمت دخترم رفت و بعد به سمت من آمد. اگر نمی‌زدم او به من و دخترم آسیب می‌رساند. وقتی ضربه را زدم و حامد بی‌حال شد خیلی زود با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. من خودم او را تا بیمارستان همراهی کردم. چاره‌ای جز این کار نداشتم.

در ادامه بررسی‌ها، نظریه پزشکی قانونی نشان داد مقتول مشروب مصرف کرده بود.

بعد از پایان دفاعیات متهم  و با توجه به شهادت شهود و بازسازی صحنه، بازپرس دفاع مشروع متهم را قبول کرد و کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. این مرد به زودی در دادگاه کیفری استان تهران به دلیل زیاده‌روی در دفاع از خود محاکمه می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها