کد خبر: 623965
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۰۹:۲۶:۴۸
| |

کیفرخواست علیه مردی که فامیل زنش را کشت

متهم به قتل وقتی از دست همسرش عصبانی شد یکی از اقوام او را به قتل رساند.

کیفرخواست علیه مردی که فامیل زنش را کشت
کد خبر: 623965
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۰۹:۲۶:۴۸

کیفرخواست مردی که به خاطر عصبانیت از همسرش یکی از اقوام او را با قمه کشته است صادر شد تا در آینده نزدیک پای میز محاکمه برود.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن روز ۲۴ مرداد سال گذشته مطلع شدند مردی با ضربات سلاح سرد جان خود را از دست داده است.

براساس تحقیقات اولیه و اظهارات شهود مشخص شد متهم با ضربات چاقو به بدن مقتول او را به قتل رسانده و به ارومیه فرار کرده است. متهم پس از دستگیری در اظهارات خود به درگیری منجر به قتل  اقرار کرد و گفت: با توجه به اینکه همسرم به خانه خواهرش رفته بود و جواب تماسم را نمی‌داد بسیار عصبانی بودم. علاوه بر آن مدتی قبل یک گوشی در جیب همسرم پیدا کردم و دیدم شماره‌ای با نام میلاد در آن ذخیره شده است، همسرم گفت که این گوشی مال خواهرش است. همسرم هم مدام نزد خواهرش می‌رفت. این ماجراها ادامه داشت و من روز حادثه قرص آرامبخش مصرف کردم. وقتی همسرم آمد با او درگیر شدم و بعد تلفنی با میلاد صحبت کردم و به خانه خواهر همسرم رفتم تا تکلیفم را روشن کنم، در آنجا فردی را که نمی‌شناختم و بعد فهمیدم از اقوام و آشنایان همسرم و خواهرش است گاز اشک آ‌ور به صورتم پاشید. من که قمه در دستم بود وضربات بی‌هدفی به طرف او پرتاب کردم که به او برخورد کرد، فرار کردم و فردای آن روز به ارومیه رفتم.

این متهم در ادامه  تقاضای بخشش کرد. در نهایت پس از تکمیل تحقیقات، تقاضای اولیای‌دم و بررسی‌های قضایی و پزشکی لازم، قرار جلب به دادرسی متهم پرونده صادر شد تا پس از صدور کیفر خواست مرد جوان در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها