کد خبر: 623836
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۲:۳۱:۱۳
| |

اعتراف 2 زورگیر مسلح به 30 سرقت

2 زورگیر هنگام سرقت از مردی با مامورا مواجه و دستگیر شدند.

اعتراف 2 زورگیر مسلح به 30 سرقت
کد خبر: 623836
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۲:۳۱:۱۳

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ  محمد گودرزی گفت: بامداد سی و یکم تیرماه عملیات کلانتری 133 شهر زیبا در حال گشت‌زنی در محدوده بلوار فردوس تهران بودند که به 2 مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک الهام را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک شدند. متهمان در همین حین به طرف مردی حمله‌ور شدند و با تهدید از وی اقدام به زورگیری کردند که ماموران سریع برای دستگیر متهمان وارد عمل شدند و در محل یکی از متهمان دستگیر شد ولی متهم دیگر اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم متواری نیز در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 36 و  31 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد :پرونده قضائی به همراه متهمان راهی مراجع قضائی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها