کد خبر: 623707
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ ۲۲:۳۰:۵۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جنایت در پارک؛ چه کسی پسر جوان را کشت؟

پرونده قتل پسر جوان در حالی به دادگاه رفت که دو نفر از متهمان قتل را گردن یکدیگر می‌اندازند.

جنایت در پارک؛ چه کسی پسر جوان را کشت؟
کد خبر: 623707
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ ۲۲:۳۰:۵۷

مستی چند دوست در پارک کار دست‌شان داد و قتل یک جوان آنها را پای میز محاکمه کشاند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان در یک پارک در شهریار درگیری ایجاد کردند و یکی از آنها با وارد آوردن ضربه قمه بر گردن جوانی به نام سیاوش، او را به قتل رساند.

بعد از اعلام گزارش این قتل، ماموران با حضور در محل پی بردند سه جوان مست با فردی به نام سیاوش درگیر و بعد از وارد کردن ضربات متعدد قمه بر بدن او باعث مرگش شده‌اند.

به این ترتیب سه متهم بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. یکی از متهمان به نام بهزاد به قتل اعتراف کرد. به این ترتیب پرونده پس از تکمیل برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی که در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد و سپس اولیای دم درخواست قصاص کردند.

در ادامه برادر سیاوش در جایگاه حاضر شد. او گفت اطمینان دارد ضارب جوانی به نام طاهر است چون او از قبل با برادرش درگیری داشت.

سپس بهزاد به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه ایستاد و گفت: من اتهام را قبول ندارم و به دروغ اعتراف کردم.

او گفت: من و دوستانم طاهر و یوسف در پارک بودیم و مشروب خورده بودیم. یک‌دفعه سیاوش را دیدیم که او هم داشت مشروب می‌خورد. وقتی طاهر و سیاوش که از قبل با هم درگیری داشتند یکدیگر را دیدند دعوا کردند. فحاشی سیاوش باعث شد درگیری بالا بگیرد. بعد ما هم او را زدیم. من ضرباتی به کمرش زدم اما شاهرگ سیاوش را طاهر زد.

او در پاسخ به این سوال که چرا قبلاً به قتل اعتراف کرده بود گفت: من اعتراف کردم چون نمی‌خواستم دوستم گرفتار شود. قرار بود هر سه نفر ما به قتل اعتراف کنیم اما دو نفر دیگر زیر عهدی که با هم بسته بودیم زدند و من هم حالا حقیقت را می‌گویم.

سپس طاهر در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من ضربه‌ای به شاهرگ سیاوش نزدم. درگیری با او را قبول دارم اما ضربه‌ای به او نزدم و این ادعا دروغ است. بهزاد چون گرفتار شده این حرف را می‌زند.

سپس متهم دیگر نیز گفت با چاقو به مقتول ضربه زده اما باعث مرگ او نشده است.

با پایان گفته‌های متهمان، هیات قضات برای تصمیم‌گیری درباره آنها وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها