کد خبر: 622896
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۱:۳۷:۳۷
| |

ماجرای درگیری دسته جمعی در پاساژ معروف تهران چه بود؟

9 متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه، اختلاف شخصی با تعدادی از کسبه پاساژ را علت اصلی این نزاع ذکر کردند.

ماجرای درگیری دسته جمعی در پاساژ معروف تهران چه بود؟
کد خبر: 622896
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۱:۳۷:۳۷

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری 9 نفر از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی باعث ایجاد رعب و وحشت در خیابان جمهوریشده بودند، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین،سرگرد محمد زیدی گفت: به دنبال دریافت پرونده‌ای مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی و تخریب شیشه‌های پاساژ شانزه لیزه تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل اختفای تعدادی از متهمان اصلی این پرونده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی در اواخر هفته گذشته7نفر از آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اغلب متهمان دستگیرشده دارای سوابق متعدد شرارت از جمله مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح، زورگیری هستند، تصریح کرد: متهمان که این بار نیز علاوه بر نزاع دسته جمعی، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بوند، در بازجویی‌های اولیه خود، اختلاف شخصی با تعدادی از کسبه پاساژ را علت اصلی این نزاع ذکر کردند.  در ادامه روز گذشته دو نفر دیگر از عاملان این نزاع جرحی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، این افراد شرور نیز در محل اختفای خود در  حوالی پاساژ مذکور دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پایگاه هشتم این پلیس منتقل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران گفت: براساس دستور قاضی پرونده هر9متهم دستگیر شده با قرار تامین لازم روانه زندان شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها