کد خبر: 622841
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۰۸:۲۶:۰۶
| |

فرار مرد موتورسوار به اتریش پس از تصادف

مرد موتورسوار که بعد از مجروح کردن زنی به اتریش فرار کرده بود، بعد از 10 سال دستگیر شد.

فرار مرد موتورسوار به اتریش پس از تصادف
کد خبر: 622841
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۰۸:۲۶:۰۶

مردی که 10سال قبل سوار بر موتورسیکلت با زنی تصادف و او را مجروح کرده بود به‌خاطر فرار از مجازات به اتریش گریخت اما وقتی قصد ورود به کشور را داشت دستگیر شد.

به‌گزارش همشهری، این پرونده به سال92 برمی‌گردد. آن زمان مردی موتورسوار در یکی از خیابان‌های اصفهان در حال رانندگی بود که با زنی که از خیابان عبور می‌کرد برخورد کرد. در جریان این حادثه زن جوان مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد و مرد موتورسوار نیز از محل حادثه گریخت. بعد از این حادثه با شکایت زن جوان پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد و موتورسوار فراری تحت تعقیب قرار گرفت. با اینکه هویت او برای پلیس مشخص بود اما  وی چند روز بعد از این حادثه با هویت جعلی از کشور خارج شد و به اتریش گریخت. فرار این مرد از کشور در حالی بود که او مرتکب جرم سنگینی نشده بود و درصورتی که خودش را تسلیم می‌کرد یا از شاکی رضایت می‌گرفت مجازات سنگینی در انتظارش نبود. در این شرایط نام او در فهرست افراد تحت تعقیب قرار گرفت و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه داشت.

چند روز قبل درحالی‌که 10سال از این ماجرا می‌گذشت مأموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان هنگامی که این مرد با گرفتن ویزای جهانگردی 90روزه قصد ورود به کشور از طریق فرودگاه اصفهان را داشت او را دستگیر کردند. سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور، رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان در این‌باره گفت: متهم ابتدا ماجرای تصادف و تحت تعقیب بودنش را انکار می‌کرد اما وقتی فهمید مأموران از پشت پرده فرار او اطلاع دارند به ارتکاب تصادف جرحی 10سال قبل در اصفهان و خروج غیرقانونی از کشور اعتراف کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها