کد خبر: 621589
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۱۳:۳۱:۲۳
| |

مرد مسلح پسر 9 ساله خودش را گروگان گرفت

مرد خشمگین که به دلیل اختلافات خانوادگی ابتدا به همسرش شلیک کرد و سپس فرزندش را گروگان گرفت و به او نیز تیراندازی کرد.

مرد مسلح پسر 9 ساله خودش را گروگان گرفت
کد خبر: 621589
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۱۳:۳۱:۲۳

مردی که به دنبال اختلافات خانوادگی با همسرش، اقدام به گروگانگیری پسر 9 ساله خود کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین،  پس از اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد فردی به علت اختلافات خانوادگی به سمت همسر و یکی از بستگانش با استفاده از سلاح گرم شلیک و آنها را مجروح کرده است.

این فرد در ادامه به خاطر انتقام‌گیری از خانواده خود، اقدام به گروگان گرفتن پسر 9 ساله‌اش کرد و گریخت. ماموران نیز با انجام اقدامات فنی، کارهای اطلاعاتی و اشراف بالای خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شدند و محل را به محاصره خود درآوردند.

به دنبال این اقدام، بلافاصله یگان تخصصی رهایی گروگان به محل اعزام و با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شد و پس از یک ساعت تلاش برای اقناع‌سازی و تسلیم شدن، متهم به علت خشونت بالا و عدم تعادل روحی اقدام به شلیک یک گلوله به فرزند خود که گروگانش بود، کرد.

ماموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شدند و ضمن انتقال فوری پسربچه مجروح به بیمارستان، در عملیاتی برق‌آسا نسبت به خلع سلاح و دستگیری فرد گروگانگیر که زخمی شده بود، اقدام کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها