کد خبر: 620954
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۸:۳۵:۳۷
| |

4 سال زندگی پنهانی زن ناپدیدشده با مرد غریبه

زن میانسال مدعی شد مرد جوان پس از آشنایی در اینستاگرام او را فریب داده تا از خانه خارج شود و بعد هم با تهدید او را همراه خود کرده است.

4 سال زندگی پنهانی زن ناپدیدشده با مرد غریبه
کد خبر: 620954
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۸:۳۵:۳۷

پیگیری‌های پلیس برای یافتن سرنخی از مردی که با زن مفقود شده ارتباط داشت به پیدا شدن زن جوان منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، رسیدگی به این پرونده از تابستان 98 در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. آن زمان مرد میانسالی با مراجعه به پلیس از مفقود شدن همسر 40 ساله خود خبر داد و گفت: من و همسرم دو فرزند داریم اما مدتی است که او گم شده است. اول فکر کردم به خاطر اختلافاتی که داشتیم قهر کرده و به خانه خواهرش رفته است اما بعد متوجه شدم که او مفقود شده برای همین به پلیس مراجعه کرده‌ام.

با طرح شکایت این مرد میانسال تحقیقات در مورد زن گم شده شروع و مشخص شد او و همسرش با هم اختلاف شدیدی داشتند به نحوی که او زن درخواست طلاق داشته و شوهر مخالفت می‌کرده است.

در ادامه تحقیقات خواهر زن گم شده مورد تحقیق قرار گرفت و با تایید گفته‌های شوهر خواهرش گفت: خواهرم یک ماهی قهر کرد و پیش من آمد اما یک دفعه از خانه من هم رفت و دیگر از او خبر ندارم.

ابتدا تصور ماموران این بود که خواهر زن ناپدید شده با او همدستی کرده تا از دست شوهرش فرار کند اما تمرکز بررسی‌ها روی این فرضیه آن را رد کرد و مشخص شد این زن واقعا از سرنوشت خواهرش اطلاعی ندارد. حتی مدارکی بدست آمد که نشان می‌داد خواهرش که نگران بوده کلانتری‌ها و پزشکی‌ قانونی را برای یافتن او گشته اما نتیجه‌ای بدست نیاورده است.

بار دیگر ماموران روی زندگی و روابط زن مفقود شده تمرکز کردند. در این مرحله از تحقیقات بود که ماموران متوجه روابط مخفیانه این زن با مردی غریبه  شدند. به این ترتیب تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و احتمال اینکه مرد میانسال از سرنوشت زن مفقود شده اطلاع داشته باشد قوت گرفت. در نهایت ماموران موفق شدند اوایل امسال ردی از مرد مرموز را پیدا کنند و سرانجام مدتی قبل رد او را در حوالی کن و سولقان زدند. پس از آن هم با تحقیقات میدانی برای دستگیری آن مرد وارد عمل شدند و او را در خانه‌ای پیدا کردند، این در حالی بود که در هنگام دستگیری مرد زنی هم همراه او بود که با بررسی بیشتر مشخص شد او همان زن مفقود شده است که چهار سال بود تحقیقات برای یافتنش شروع شده بود.

به این ترتیب زن 40 ساله و مردی که با او ارتباط داشت هر دو دستگیر شدند. مرد در بازجویی‌ها گفت در اینستاگرام با زن آشنا شده و پس از مدتی فهمیده‌ او شوهر دارد، اما زن اصرار داشته که طلاق می‌گیرد تا با هم ازدواج کنند، ولی وقتی موضوع طلاق را با شوهرش مطرح کرده با مخالفت شدید روبرو شده است و همین دلیلی برای فرار او شده است.

مرد در ادامه گفت: برای اینکه شناسایی نشویم مدتی را در محلات مختلف زندگی کردیم و در نهایت به کن که محل دستگیریمان بود آمدیم.

این اظهارات در حالی بود که زن ماجرایی کاملا متفاوت را تعریف کرد و مدعی شد که مرد جوان پس از آشنایی در اینستاگرام او را فریب داده تا از خانه خارج شود و بعد هم با تهدید او را همراه خود کرده است. ‌زن مدعی شد تهدید شده است که اگر همراهی نکند سر بچه‌هایش بلایی خواهد آمد به همین دلیل در این مدت سراغ خانواده‌اش نرفت.

در حال حاضر بازپرس پرونده با شنیدن ادعا‌های دو طرف دستور بازداشت هردوی آنها را صادر کرده است و هر دو در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار دارند تا تحقیقات در مورد این پرونده ادامه داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها