کد خبر: 619088
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۲:۳۰:۱۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کیف پر از مواد مخدر مرد بدهکار، طلبکارش را گرفتار کرد

مرد طلبکار کیف بدهکار را برداشت اما نمی‌دانست داخل آن مواد روانگردان است.

کیف پر از مواد مخدر مرد بدهکار، طلبکارش را گرفتار کرد
کد خبر: 619088
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۲:۳۰:۱۷

مرد طلبکار که برای گرفتن طلبش کیف فرد بدهکار را برداشته بود نمی‌دانست ماده مخدر مجیک ماشروم دریافت کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است می‌گوید قصدش این بوده که طلبش را بگیرد اما گیر پلیس افتاده و مشخص شده ماده مخدر قارچ جادویی یا مجیک ماشروم در کیف بوده است.

ماجرا از وقتی شروع شد که ماموران ایست بازرسی در یکی از خیابان‌های شمال تهران به مردی مشکوک شدند و اتومبیل او را متوقف کردند. در بازرسی از خودرو کیف سیاه‌رنگی پیدا شد که 38 گرم گراس و مقداری روانگردان داخلش بود. مرد راننده که بسیار تعجب کرده و ترسیده بود مدعی شد کیف مال او نیست و قرار نبوده در این کیف مواد باشد.

متهم که مدعی است فرد آبروداری است اتهام حمل و توزیع مواد را قبول نکرد و گفت مواد متعلق به شخص دیگری است. با این حال پرونده تکمیل و برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: پرونده کشف ۳۸ گرم گراس از متهم، منتهی به صدور حکم شده و او به چهار میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم شده است؛ اما حالا به خاطر حمل و نگهداری مواد روانگردان معروف به قارچ جادویی برایش اشد مجازات می‌خواهم.

سپس متهم رو‌به‌روی قضات ایستاد و ادعای عجیبی مطرح کرد.

او گفت: مدتی بود مبلغ ۲۰ میلیون تومان از یکی از دوستانم طلب داشتم؛ اما دوستم پولم را پس نمی‌داد. چند بار با او تماس گرفتم اما آخرین بار حتی جواب تماس‌هایم را هم نداد. من می‌دانستم او کجاست، به محلی که دوستم بود رفتم و با او صحبت کردم اما توجهی نکرد و حرف‌های بی‌ربطی زد. او معتاد بود و من می‌دانستم که در کیف مواد دارد، برای اینکه مواد نکشد و خماری اذیتش کند کیف را از او قاپیدم و بعد هم گفتم اگر مواد را می‌خواهد باید به من پول بدهد. داشتم به سمت خانه می‌رفتم؛ اما ماموران ایست بازرسی ماشینم را متوقف کردند. آنها به بازرسی کیف پرداختند و مقداری گراس و قارچ کشف کردند. من از دیدن مجیک ماشروم شوکه شدم چون فکر نمی‌کردم او چنین موادی هم مصرف کند.

متهم ادامه داد: من می‌دانستم دوستم قاچاقچی است و خرید و فروش گراس می‌کند اما هرگز فکر نمی‌کردم آن روز در کیفش قارچ داشته باشد. به خاطر بدشانسی این‌چنین به دردسر  افتادم. من حتی اعتیاد به مواد مخدر ندارم و بی‌دلیل به خاطر پس گرفتن طلبم پایم به دادگاه کشیده شد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها