کد خبر: 618913
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۰۸:۳۷:۱۷
| |

مرگ راننده بی‌گناه در کورس شبانه دختر و پسر جوان

کورس گذاشتن دو خودرو باعث تصادف مرگبار شد و راننده مقصر از صحنه گریخت.

مرگ راننده بی‌گناه در کورس شبانه دختر و پسر جوان
کد خبر: 618913
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۰۸:۳۷:۱۷

کورس شبانه دختران و پسران در یکی از اتوبان‌های پایتخت قربانی گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، ساعت دو بامداد دیروز تصادف مرگباری به بازپرس وحید ناصری اعلام شد، قربانی راننده خودرو اچ سی کراس دانفنگی بود که قربانی سرعت غیر مجاز و لایی کشی دو دختر و پسر جوانی شده بود. مامور کلانتری در رابطه با این حادثه به بازپرس کشیک قتل گزارش دادند: راننده خودرویی که جانش را از دست داده در پی برخورد خوروی دیگری به گاردریل برخورد و خودرواش چپ کرده که در پی آن جان سپرده است. همچنین دو دختر جوان در این سانحه رانندگی مصدوم شده بودند.

به این ترتیب بازپرس جنایی با پرس‌‌و‌جو در مورد شرایط صحنه تصادف موضوع را مشکوک تشخیص داد و برای تحقیقات بیشتر راهی محل حادثه در اتوبان بابایی شد. در تحقیقاتی که به دستور بازپرس شروع شده بود مشخص شد دو دختر جوان که سرنشینان خودرو تویوتا کمری بودند با پسری که راننده خودرو  ۲۰۶  بوده کورس گذاشته بودند. در این کورس پس از دقایقی راننده ۲۰۶ تعادلش را از دست داد و ابتدا به خودروی تیوتا و بعد از آن به خودروی اچ سی کراسی برخورد کرد.

در پی این تصادف راننده خودروی اچ سی کراس که در حال عبور و رانندگی معمولی بود نیز تعادل خودرو را از دست داده و چپ کرد و راننده آن پس از برخورد با گاردریل و واژگونی جانش را از دست داد.

به این ترتیب راننده خودرو ۲۰۶ که پس از این تصادف از صحنه فرار کرده بود، به اتهام قتل تحت تعقیب قرار گرفت و تحقیقات به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری او آغاز شده است. این در حالی است که با توجه به فیلم‌های بدست آمده از دوربین‌های پلیس راهور هویت مالک و راننده خودرو شناسایی شده و پیش بینی می‌شود فرارش ادامه دار نخواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها