کد خبر: 618176
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۰:۵۵:۴۵
| |

وحشت‌آفرینی 4 زورگیر در شرق تهران

متهمان در جریان تحقیقات به 20 فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف کردند.

وحشت‌آفرینی 4 زورگیر در شرق تهران
کد خبر: 618176
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۰:۵۵:۴۵

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با ایجاد وحشت و ضرب و جرح مالباختگان به وسیله قمه، چاقو و گاز اشک آور در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه  ششم  پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط 4 راکب و ترک نشین  2 دستگاه موتور سیکلت سبز و قرمز رنگ صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه‌دار هستند  و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق  تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به 20 فقره  سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری،  آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها