کد خبر: 616617
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کارآگاهان جنایی در تعقیب قاتلان جوان زباله‌گرد

پلیس به دنبال مرگ جوانی زباله‌گرد تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتلان او را آغاز کرد.

کارآگاهان جنایی در تعقیب قاتلان جوان زباله‌گرد
کد خبر: 616617
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۲۱:۳۰:۰۰

کارآگاهان جنایی تهران در تلاش هستند تا فرد یا افرادی را که با حمله به جوانی زباله‌گرد او را کشته‌اند، شناسایی کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران کلانتری 134 شهرک غرب عصر سه‌شنبه از سوی همکاران خود از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های محدوده کلانتری‌شان مطلع و پس از آن راهی بیمارستان شدند. کادر درمان در تحقیقات اولیه علت مرگ پسر جوان را که از اتباع کشور افغانستان بود جراحت وارده در ران و خونریزی ناشی از آن اعلام کردند. پس از آن ماموران کلانتری در تماس با بازپرس کشیک قتل، محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران را در جریان ماجرا قرار دادند. بازپرس صاحب‌جمعی نیز دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه مشخص شد مرد جوان را دوستش به بیمارستان آورده است. بنابراین ماموران شروع به تحقیق از این فرد کردند. همراه متوفی گفت: دوستم 26 ساله است و هر دو ما از اتباع افغانستان هستیم.

او ادامه داد: دوستم زباله‌گرد است و شب قبل از مرگش به من زنگ زد، حدود ساعت دو یا سه بامداد بود. به من گفت در یکی از محله‌های شهرک غرب به پایش چاقو زده‌اند و من هم برای کمک سریع به آنجا رفتم. دوستم توان حرکت نداشت برای همین با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان آوردیم که در نهایت درمان فایده نداشت و او جانش را از دست داد.

این مرد جوان در پاسخ به سوال ماموران در مورد هویت مهاجم یا مهاجمان گفت: وقتی من رسیدم دوستم توان صحبت کردن نداشت و مدت کمی بعد از رسیدن من و حتی قبل از اینکه امدادگران اورژانس به آنجا برسند او از هوش رفت؛ با این تصور که حالش خوب می‌شود و بعد پیگیر می‌شوم که چطور این اتفاق برایش افتاده، از او سوال نپرسیدم.

به این‌ ترتیب اظهارات دوست متوفی سرنخی به ماموران نداد. سپس جسد پسر جوان برای تحقیقات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد تا مشخص شود علت اصلی مرگ ضربه چاقو است یا عامل دیگری نیز در این حادثه مرگبار دخیل بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها