«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حسادت؛ انگیزه پسر خشن برای قتل مادر

مردی که به دلیل حسادت به خواهرانش با مادر خود دچار اختلاف شده بود، در نهایت دست به جنایت زد.

حسادت؛ انگیزه پسر خشن برای قتل مادر
کد خبر: 615302
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۲۰:۳۰:۲۸

مردی که به خاطر مهر زیاد مادر به خواهرهایش، مادرش را به طرز دلخراشی کشته است به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که ابتدا ادعا کرده بود قتل، اتفاقی بوده پرده از جنایت هولناک علیه مادرش برداشت و گفت چطور او را بیهوش کرد و سپس کشت.

وقتی گزارش یک درگیری خونین بین مادر و پسری در اطراف تهران به ماموران داده شد، تحقیقات در این زمینه کلید خورد. بررسی‌ها نشان می‌داد زنی 65 ساله به نام مریم به دست پسر 40 ساله‌اش به نام خسرو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و بیهوش شده است.

در ادامه مریم به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به علت شدت جراحات وارده جان باخت. جسد مقتول با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و خسرو به اتهام قتل مادرش بازداشت شد.

خسرو پس از دستگیری به درگیری با مادرش اعتراف کرد و به ماموران گفت: چون مجرد هستم با مادرم زندگی می‌کردم. سال‌های زیادی بود که با هم اختلاف نظر داشتیم و بارها زد‌و‌خورد کرده بودیم. مادرم توجه زیادی به خواهرهایم داشت و من سر همین موضوع با او درگیر می‌شدم. البته فقط من او را نمی‌زدم و بارها مادرم هم من را زده بود تا اینکه روز حادثه باز هم سر موضوعات تکراری بحث‌مان شد و من ابتدا یک مشت به صورتش زدم و بعد هم با شالی که دور گردنش بود خفه‌اش کردم و وقتی به خودم آمدم متوجه شدم چه اشتباهی کرده‌ام.

در حالی که خسرو مدعی بود مادرش را در یک لحظه عصبانیت به قتل رسانده است، گزارش پزشکی قانونی نشان داد مقتول قبل از مرگ بی‌حال شده است.

پزشکی قانونی در گزارشی به دادسرا نوشت: مقتول پیش از آنکه با فشار بر عناصر حیاتی گردن جان ببازد، با چند ضربه جسم نوک تیز هدف حمله قرار گرفته بود.

این گزارش نشان می‌داد خسرو پیش از قتل مادرش او را با چاقو زخمی‌ کرده و پس از آنکه مادرش بی‌حال شده با شال او را خفه کرده است.

با مشخص شدن این موضوع متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و ابعاد دیگری از ماجرا را روشن کرد. خسرو توضیح داد: من پیش از این ماجرا هم چند بار دیگر مادرم را با چاقو زده بودم و تقریباً در هر دعوای جدی میان ما این اتفاق می‌افتاد و من فکر می‌کردم این بار هم بعد از چاقو کشیدن روی مادرم چند روزی زخمی‌ است و بعد هم خوب می‌شود اما روز حادثه وقتی با چاقو مادرم را زدم بیهوش شد و از ترسم او را خفه کردم.

به این ترتیب متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد.

این در حالی است که خواهران مقتول درخواست قصاص کرده‌اند. با تکمیل تحقیقات و گزارش پلیس و پزشکی قانونی پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی باید از خودش دفاع کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها