سرقت‌های کلان برای پرداخت مهریه

متهم با سرقت ابزارآلات قصد داشت مهریه همسر سابقش را بپردازد.

سرقت‌های کلان برای پرداخت مهریه
کد خبر: 612142
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۳:۳۱:۰۱

سارقی که 20 میلیارد ریال سرقت کرده بود، متهم انگیزه خود را تهیه مهریه برای همسر سابق خود عنوان کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم کارگاهی و برقی گران‌قیمت در شهرک صنعتی شهر آرادان با توجه به ارزش وسایل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

کارآگاهان با بررسی دقیق شیوه و شگرد، تطبیق آثار و سرنخ های به دست آمده از صحنه‌های سرقت، در تحقیقات میدانی با استفاده از ابزار هوشمند به یکی از نگهبانان شهرک صنعتی مظنون شدند.

فرد مورد نظر مدتی توسط پلیس تحت نظر قرار گرفت و پس از کنترل رفت و آمد وی و نیز جمع‌آوری ادله و مدارک، سرقت از کارخانه و کارگاه‌های شهرک صنعتی توسط نگهبان برای پلیس مسجل و متهم در یک عملیات منسجم و سریع دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم 25 ساله در بازجویی‌های فنی پلیس ابتدا منکر بزه خود شد اما پس مواجه با مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت از کارگاه‌ها و کارخانه‌های شهرک صنعتی با همدستی تعدادی از دوستانش اعتراف کرد.

متهم در بازجویی، انگیزه خود را تهیه مهریه برای همسر سابقش عنوان کرد که به تازگی از وی طلاق گرفته بود.

اموالی که توسط سارق به سرقت رفته بود شامل انواع دینام‌های سه فاز و تک فاز صنعتی و سبک، تعداد بسیار زیادی ابزار آلات، سنگ فرز، دریل، دستگاه جوش، کابل های فشار قوی و فشار ضعیف بود که در بازرسی از منزل متهم تعدادی اموال سرقتی کشف و به صاحبان آن برگشت داده و ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته توسط کارشناسان20 میلیارد ریال برآورد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها