کد خبر: 603834
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۵:۵۷
| |

دستگیری قاتلی با پرونده سیاه

ماموران با تشکیل ۵ تیم عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پیشگیری و یگان امداد، توانستند قاتل را دستگیر کنند.

دستگیری قاتلی با پرونده سیاه
کد خبر: 603834
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۵:۵۷

قاتل مسلح که در پرونده خود جرایمی مانند سرقت و اعمال منافی عفت دارد، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی داداش‌تبار، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این باره توضیح داد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان آمل در اولین روز سال 1402، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه قاتل سابقه اراذل و اوباش‌گری، سرقت، فروش مواد مخدر، اعمال منافی عفت و حبس در پرونده سیاه خود دارد و تحت تعقیب مقامات قضایی بود ، افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی، با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل تردد متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی، ماموران با تشکیل ۵ تیم عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پیشگیری و یگان امداد، توانستند قاتل را کمتر از 72 ساعت در میدان هزارسنگر شهرستان آمل طی یک عملیات غافلگیرانه و در یک تعقیب و گریز خودرویی دستگیر کنند.

سرهنگ داداش‌تبار اظهار کرد: در خودروی متهم، یک قبضه اسلحه شکاری شورشی ۵ تیر مسلح و نیز مقداری موادمخدر صنعتی به همراه مقادیر زیادی پول نقد کشف شد و متهم در تحقیقات پلیس به ‌صراحت به ارتکاب قتل عمد اعتراف کرد و به همراه دو نفر از مرتبطین دستگیر شده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها